liefhebbers DANCE VALLEY opgelet !!!!

glennplumber

Kneed je synth
Lid sinds
19 december 2001
Berichten
2.954
Locatie
Midden van het land.
Mensen de kaartjes gaan hard 35% is al verkocht.

Ook als je afgelopen keer bent geweest en daardoor eigenlijk niet meer wilt gaan (net zo als ik) check de site FF !!!!

Ze gaan weer terug naar het oude recept gewoon weer 40.000 man inplaats van 80.000+.
Zelfde terrein/hoeveelheid dj's/acts enz,

Gewoon weer als vanouds zoals de voorgaande jaren.

kaartje reserveren
 
:D :D
ik WIL niet eens meer. Na 3 keer wel leuk geweest.. en de vorige keer was -knip- (niet voor jeugdige kijkers)
 
Orgineel geplaatst door OnAcid
Dat dancevalley kan me echt geen reet boeien, maar ik ruik wel handel 8o)

Kijk maar eens op marktplaats. Daar staan altijd kaarten te koop.. en dag van te voren nog. Ik ken genoeg gasten die ook zoiets geprobeerd hadden en dan de laatste dag met 5 kaarten in hun maag bleven zitten.. nee, lekkere handel. En dan hebben we het ook nog over Awakenings kaarten, dus een feest wat altijd snel uitverkocht is. Maarja, wie niet waagt wie niet wint zeggen ze altijd. :p
 
pfff! dancevalley, schmancevalley... ZEKER na afgelopen keer
 
Bij gabberfeesten gebeurde dat veel efficienter, mensen werden van hun kaartjes beroofd op de weg tussen het station en het feest en die kaartjes werden dan voor 100 gulden verkocht, zo hadden deze 'handelaren' nooit het probleem dat ze met duur betaalde kaartjes bleven zitten.

Maar ja het is ook een praktisch volkje die gabbers ;)
 
Orgineel geplaatst door bikkel
Maar ja het is ook een praktisch volkje die gabbers ;)

Haha, doet me gelijk denken aan die verhalen over die zilveren/gouden kettingen die zouden worden gepikt m.b.v. een nijptang.
 
Ik had ze al de eerste dag dat je ze kon reserveren al gereserveerd en toen waren er reeds 5000 al verkocht!
 
Orgineel geplaatst door bikkel
Bij gabberfeesten gebeurde dat veel efficienter, mensen werden van hun kaartjes beroofd op de weg tussen het station en het feest en die kaartjes werden dan voor 100 gulden verkocht, zo hadden deze 'handelaren' nooit het probleem dat ze met duur betaalde kaartjes bleven zitten.

Maar ja het is ook een praktisch volkje die gabbers ;)

De goede ouwe tijd. 8o)
 
Hmm, Dancevalley?

Ik ben vorig jaar naar DOUR festival in Belgie geweest. Super! Wat een coole dance/electro/d&b etc.. etc.. was daar te horen. Het is een vrij goedkoop festival, dus niet echt commercieel. Dit zie je ook terug in de acts. Veel onbekende (maar supervet!) artiesten enzo. Dit trekt mij veel meer aan dan die irritante commerciele kolerezooi (dancevally, trance nrg, etc etc etc) hier in NL.

Mensen hier mee eens?


Arv
 
ook een tip: het sonar festival in Barca.........nix beters dan overdag in de zon zitten met een biertje en de meest interessante electronische acts voorbij te horen komen op 5 verschillende podia...en 's avonds/'s nachts langs het strand los te gaan op de big names in combi met vage goeie stuff....

echt een top-programmering altijd, erg leuke relaxede mensen, perfect weer en perfecte locatie, en een passepartout voor 3 dagen en nachten is niet eens heel duur..eigenlijk zelfs goedkoop ;)

ben nu 2 jaar geweest.....vorig jaar was alleen de nachtlocatie iets minder..in het trade-center...beetje groot industrieel allemaal...niet helemaal mijn ding om MAW in een megahal te horen......wie weet dit jaar weer beter..

www.sonar.es

Olaf
 
hey ja, over dat Sonar heb ik al wat gehoord! Schijnt wel een cool fest te zijn he?

Weet je nog hoeveel je ongeveer kwijt was Olaf? En waar heb je geslapen enzo?

Ik wil als het niet al te duur is ook wel daarheen. Lekker progressief allemaal.

Ook leuk is het MIDEM festival geloof ik...


oeps, off topic allemaal!

Arv
 
vorig jaar was de prijs voor een professional passepartout (dus 3 dagen en nachten, toegang tot de business gedeeltes, eigen ingang, mogen filmen en fotograferen) 108 euro....dat professional was wel erg handig omdat je dan bv aparte WC's, ingang en bar hebt, wat wel erg fijn is als het ERG druk is.....en je kreeg er een erg mooi fullcolor boek bij en een platentas...dus dat was de prijs zeker wel waard....

we hebben gewoon een zoveel sterrenhotel geboekt, 2 ofzo, in de buurt van de ramblas, niet superluxe maar helemaal niet slecht, en je kan nu met budgetair naar Barca vliegen...

volgens mij waren we toen voor hotel en vlucht voor 4 of 5 dagen 550 piek p.p kwijt..

Olaf
 
Back
Top