De grote Cockos Reaper draad

Zijn er eigenlijk nog REAPER-gebruikers? Het is zo stil hier.

Ik gebruik het sinds een paar maanden en ik ben er erg enthousiast over!
Jazeker, fantastische daw. Zo uitgebreid en diep. Alles kan wel zo’n beetje. Zo niet dan heeft er vast iemand een script voor geschreven. 👍
 
gebruik eigenlik nooit Reascripts, die zijn inderdaad best krachtig.
wellicht vanwege dat ik Reaper wel veel gebruik, en ook soms er dingen in afmaak, maar voor 'manipulaties' gebruik ik meestal andere DAW's. meer dat ik het zo gewend ben.
begin Reaper wel steeds dieper te gebruiken. goeie investering geweest, ooit gekocht eigenlik voor 1 plugin, die niet goed wilde werken, toen ik nog maar 1 DAW had...
maar gaandeweg gebruik ik Reaper voor veel dingen, meer dan ik dacht..

maar ken nog lang niet alle mogelikheden, die komen wel, wanneer ik ze nodig heb...
 
Deze JSFX plugins package is ook zeker een aanrader. Vol met gratis leuke tools zoals een bass synth, effects sequenser, texture machine, soundscape tools, lo-fi effects, noem maar op!

 
Oh nice, ben wel benieuwd wat de grootste veranderingen zijn, ga er eens induiken. Nog steeds heel blij met reaper.
 
ik stapte in -laat- in de laatste versies van 5... toch 4 jaar mee kunnen werken.

dus nu meteen een nieuwe licentie gekocht, een diepte 'investering', voor een DAW, die ik steeds meer en meer gebruik, en vaste waarde heeft voor mij.

en moet eens test of de meerdere tracks voor audio, en weet niet of dat nu in 6.x ook een probleem was, met een plugin met 16 inputs. of dat gaat werken.
 
Back
Top