Ik had het nooit verwacht dat het zover zou komen, maar ik ga toch afstand doen van mijn studio. Ik ben sinds ruim een jaar eigen baas en dat gaat zo geweldig goed dat ik helaas geen tijd meer over heb (of voorlopig ga krijgen) voor mijn hobby. Omdat het meeste spul per dag in waarde daalt doe ik het nu maar weg voordat het niets meer waard is. Dus hieronder even een opsomming met richtprijzen. Liefst alles in 1 keer weg, dus als je een goede packagedeal wilt hoor ik het wel. Alles in perfecte staat aangezien ik super zuinig ben op mijn spulletjes en alles nieuw heb gekocht.
* Monomachine sfx6 1200,00 (keyboard versie met origenele factory presets van mij

)
* Machinedrum upgraded to UW 1050,00 (zeer speciale uitvoering met aangepaste super potmeters en een wit scherm, alle mod's uitgevoerd door Elektron zelf, had een deal gesloten met Eleketron als dank voor mijn ondersteuning en hulp)
* Korg Kaoss Pad II 175,00
* Dave Smith Evolver 300,00
* Behringer BCF 2000 125,00
* Behringer BCR 2000 125,00
* Kenton control freak studio edition 250,00 (zeer robust en zeer veel mogelijkheden)
* Mackie vlz 12 150,00
* Behringer composer pro 75,00
* Behringer Ultra Curve + lineaire mic. 125,00
* Roland midi patchbay a880 (8x

75,00
* Hele berg kabels, snakes, midi etc. 100,00 (dit is echt een hele berg van uiteenlopende kwaliteit en gaat pas als een van de laatste items weg of als package deal in combinatie met andere artikelen)
Voor snelle reactie:
rvonk@roonan.nl