gheghe, ik voel me ook vereerd hoor
een toelichting tuurlijk
die bas is een lazerbas van reaktor plus een snufje distortion + dfx geometer ( laatste is gratis )...
afmaken ga ik m zeker doen en als je m dan wil draaien is prima, lachen.
voor n remix wil je zeker losse sporen hebben? Ik zal kijken of ik m kan uploaden ergens ( als ie af is natuurlijk )
I am part of the sun as my eye is part of me. That I am part of the earth my feet know perfectly, and my blood is part of the sea. There is not any part of me that is alone and absolute except my mind, and we shall find that the mind has no existence by itself, it is only the glitter of the sun on the surfaces of the ocean.
Ik had deze thread over het hoofd gezien en laatst heb ik mijn eerste drum en bass track gemaakt.
Deze stond al in de synthforum/tracks lijst, dus nu bij deze ook hier een linkje geplaatst:
Ik had deze thread over het hoofd gezien en laatst heb ik mijn eerste drum en bass track gemaakt.
Deze stond al in de synthforum/tracks lijst, dus nu bij deze ook hier een linkje geplaatst:
Even een vraagje aan de kenners:
Welke SUB stijl is dit binnen drum & bass (waar moet het op lijken)?
Bij voorbaat dank!
Veel plezier!
Groeten, MeThOxY
Zou het nergens kunnen plaatsen maar uiteindelijk maakt het niet uit in welke catagorie je valt als je zelf maar tevreden bent en doet wat je zelf wil!
Ik heb trouwens dat bassje van post hiervoor van me nog wat door de mangel machine gehaalt Break was ook maar een sampeltje dus even zelf wat gekloot en een samengesteld uit wat singlehits enzo.
Vet trackie zeg. als je het leuk vind wil ik wel een stukkie scratchen.
I am part of the sun as my eye is part of me. That I am part of the earth my feet know perfectly, and my blood is part of the sea. There is not any part of me that is alone and absolute except my mind, and we shall find that the mind has no existence by itself, it is only the glitter of the sun on the surfaces of the ocean.