8 mei 2006, 22:20
|
|
|
.
|
hoe doen jullie dat, als je dvd's en cd's wil verkopen?
bezwaar van marktplaats vind ik dat je binnen no time op pagina 8 staat, omdat veel per titel wordt ingebracht.
verder zijn mijn cd's en dvd's altijd als nieuw, of echt nieuw, en tussen de gekraste en afgedraaide rommel die bv op marktplaats nogal eens staat, is het lastig een fatsoenlijke prijs te vragen. dan komt er ook nog s bij dat ik een goede smaak heb en veel goede en niet zo voor de hand liggende titels verkoop.
weet iemand een of meer goede liefhebber sites, war het fijn adverteren is?
|
|
|
|
8 mei 2006, 23:43
|
|
|
hobby knooier
|
mijn ervaring is als het iets is wat iemand zoekt maakt het niet uit op welke pagina het staat, dan vinden de mensen het wel , duidelijk titels vermelden helpt hierbij.
ik heb zo soms advertenties die er al tijden op staan en nog steeds reacties op krijg.
bijv laatst 3 pc spelletjes op speurders en marktplaats gezet eentje van de 3 is verkocht en dat is ook de meest gewilde ik krijg nu na ik denk een maand nog bijna elke dag wel reacties
|
|
|
|
9 mei 2006, 02:01
|
|
|
Turn up the reso!
|
of gewoon afentoe 1 euro 30 betalen om je adv. te bumpen
vindt ik zelf geen ramp ... dat doet trouwens bijna iedereen, daarom zakt je adv. zo snel ...
als mensen daar nou eens mee stopten, dan hoeft uiteindelijk bijna niemand meer te bellen of direct te betalen
gewoon eens per week (eigenlijk nog teveel) eens bumpen .. maar goed, marktplaats zal er uiteraard erg blij mee zijn dat en fanatiekelingen tussen zitten die elke dag of meerdere keren per dag hun advertentie bumpen
Blub
|
|
|
|
10 mei 2006, 01:50
|
|
|
Nörd
|
Re: hoe doen jullie dat, als je dvd's en cd's wil verkopen?
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Leo
bezwaar van marktplaats vind ik dat je binnen no time op pagina 8 staat, omdat veel per titel wordt ingebracht.
verder zijn mijn cd's en dvd's altijd als nieuw, of echt nieuw, en tussen de gekraste en afgedraaide rommel die bv op marktplaats nogal eens staat, is het lastig een fatsoenlijke prijs te vragen. dan komt er ook nog s bij dat ik een goede smaak heb en veel goede en niet zo voor de hand liggende titels verkoop.
weet iemand een of meer goede liefhebber sites, war het fijn adverteren is?
|
zet je lijst online en plaats een link in je onderschrift hier, geheid dat er mensen kijken!
|
|
|
|
10 mei 2006, 08:01
|
|
|
rocket scientist
|
Re: Re: hoe doen jullie dat, als je dvd's en cd's wil verkopen?
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
zet je lijst online en plaats een link in je onderschrift hier, geheid dat er mensen kijken!
|
Nou... dat grapje heeft leo al een keertje uitgehaald.. 200 regels onderschrift met als gevolg dat alle threads waarin leo gepost heeft ongeveer onleesbaar werden.
Okee, een linkje naar een andere site geen probleem...
Leo, we gaan toch niet WEER die discussie over cds / dvds op het synthforum aan he? Het is mooi weer!
JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"
|
|
|
|
10 mei 2006, 08:20
|
|
|
.
|
Re: Re: Re: hoe doen jullie dat, als je dvd's en cd's wil verkopen?
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Leo, we gaan toch niet WEER die discussie over cds / dvds op het synthforum aan he? Het is mooi weer!
|
nou, ik in ieder geval niet, maar jij weer wel, lijkt het op....
lijkt me zonde van de tijd, dan liever over het reageren op te koop/ruil aangeboden.
die lijst online is wel een idee, maar (sukkel) ik weet niet hoe dat moet. ik heb wel een cd-lijst, ben bezig met de lijst voor dvd's  maar online zetten? geen idee.
|
|
|
|
10 mei 2006, 08:51
|
|
|
It's me!
|
Leo, pb mij die lijst even, dan zet ik hem online voor je.
Aan de andere kant, je kan natuurlijk ook je lijst op MP of Speurders zetten en dan een link naar die ad in je siginature zetten. Ofzoiets.
.
Laatst gewijzigd door demian; 10 mei 2006 om 09:02
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|
Regels voor berichten