23 april 2006, 03:25
|
|
|
Vintage lid
|
En hoe is het nu ondertussen met de TI? Werkt hij een beetje zoals hij zou moeten of zijn er nog steeds een hoop vervelende bugs?
Werkt de plugin goed?
|
|
|
|
23 april 2006, 04:34
|
|
|
Nee het is nog steeds crap!
|
|
|
|
23 april 2006, 10:35
|
|
|
ziet ze vliegen
|
Het is inderdaad nog niet zoals het zou moeten. Bij mij werkt alles redelijk, ik krijg geen tikken en hangups meer. Wel gaat mij bij de TI na verloop van tijd achter lopen (uit sync) en dat is verdomde irritant. Al veel met Access in contact geweest hierover en het lijkt wel alsof ik de enige ben met dit probleem. Als dat opgelost zou zijn zou het voor mij de 1e stap naar werkbaarheid zijn. Nu gebruik ik noodgedwongen af en toe via normale midi zonder de plugin.
|
|
|
|
23 april 2006, 13:03
|
|
|
If you say so...
|
Dus samenvattend:
Een van de weinige(?) dingen die nog niet opgelost zijn, houdt verband met het Ti vs. PC/Mac gebeuren? Met name de sync-problemen etc.?
 Werk zelf namelijk niet met pc's in de MIDI/audio-setup van me. En dan issie misschien wel interessant (al heb ik al een C, dus ach..)
Neemt niet weg dat 't voor die €1600,- ~ €2300,- wel zeker opgelost had moeten zijn, maar goed..
V-Synth GT 2.0 TE KOOP..
|
|
|
|
23 april 2006, 13:32
|
|
|
Ik heb gewoon overal last van: Tikjes, sync weg, hangende noten, als je gaat draaien aan knoppen terwijl je song op play staat gaat er ook vaak van alles mis. Het is een zwaar teleurstellende ervaring. Ik heb als computer een p4 2.8 ghz met 1024 mb ram, dus je zou zeggen dat het daar niet aan kan liggen! Ze moeten gewoon zorgen dat je kan kiezen dat je alleen het edit gedeelte via usb kan doen en dat de rest gedropped wordt. Editten usb, aansturen met midi.
|
|
|
|
23 april 2006, 13:34
|
|
|
Vintage lid
|
hmm... als ik dat hier zo allemaal lees kan ik precies beter nog een tijd wachten met een TI.
|
|
|
|
23 april 2006, 13:44
|
|
|
ziet ze vliegen
|
Als gebruik via midi voor jou geen probleem is kan je 'm aanschaffen. Als je het voor de USB integratie doet, kan je inderdaad nog beter even wachten. Met een beetje mazzel is ie tegen de tijd dat alles goed loopt ook nog goedkoper geworden.
|
|
|
|
23 april 2006, 13:47
|
|
|
Vintage lid
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Jochen
hmm... als ik dat hier zo allemaal lees kan ik precies beter nog een tijd wachten met een TI.
|
Ja inderdaad en jammer dat het nog niet goed werkt bij iedereen. Ik red me voorlopig wel met m'n C en Powercore Virus en ben blij dat ik niet een overhaaste beslissing heb genomen de TI te kopen. Ben ook erg benieuwd naar die 2 nieuwe VSTi editors voor de C. Als dat gewoon goed werkt hoef ik denk ik helemaal geen TI meer, want de mogelijkheden van de C zijn echt meer dan genoeg en de audio mogelijkheden van de TI heb ik niet nodig.
|
|
|
|
23 april 2006, 15:12
|
|
|
hardkoor
|
ik heb er toch maar weer 1 besteld...komt hopelijk snel binnen,mazzeldealtje gemaakt...
zat vorige week bij een collega in de studio die er 1 had staan...we hadden eerst last van het feit dat ie niet in sync liep...maar toen we 'm openden als vst liep alles prima (via usb)...alleen werkten de knoppen op de bak zelf ineens niet meer ?...
http://www.djdione.nl
|
|
|
|
23 april 2006, 19:08
|
|
|
Bij mij loopt alles prima na een ongelukkige start. Het sync verhaal via de usb is idd een ramp. Maar met de interface geladen als vst en dan de output op Out1L+R loopt alles perfect. Geen last van tikken of sync fouten. Hij doet nu gewoon waar hij goed in is, strak zijn  .. zelfs the white screens of death komen bij mij niet voor gelukkig!
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door dione
toen we 'm openden als vst liep alles prima (via usb)...alleen werkten de knoppen op de bak zelf ineens niet meer ?...
|
Dan staat hij in multimode.
|
|
|
|
24 april 2006, 00:15
|
|
|
Vintage lid
|
Dus met de viruscontrol en de audio-outputs zou hij behoorlijk moeten werken? Ik zou hem vooral willen gebruiken zoals ik de virus powercore gebruik. Lekker totall recall, automatiseren en sounds maken via de plugin.
|
|
|
|
24 april 2006, 01:10
|
|
|
fruitig lid
|
Ik ben ook wel geinteresseerd in de TI, met name door het feit dat ie ook als vst kan worden ingeladen.
Nu vraag ik me alleen af of ie een beetje fantsoenlijk werkt in FL, iemand daar ervaring mee?
Want de powercore versie is wel een ramp in FL, heb m nu redelijk lopen maar wel met flinke latency.
|
|
|
|
24 april 2006, 01:31
|
|
|
hardkoor
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Accelarator
Bij mij loopt alles prima na een ongelukkige start. Het sync verhaal via de usb is idd een ramp. Maar met de interface geladen als vst en dan de output op Out1L+R loopt alles perfect. Geen last van tikken of sync fouten. Hij doet nu gewoon waar hij goed in is, strak zijn .. zelfs the white screens of death komen bij mij niet voor gelukkig!
Dan staat hij in multimode.
|
Ik geloof van niet....het werkte ff wel,maar hield al snel op...
http://www.djdione.nl
|
|
|
|
24 april 2006, 12:18
|
|
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Jochen
Dus met de viruscontrol en de audio-outputs zou hij behoorlijk moeten werken? Ik zou hem vooral willen gebruiken zoals ik de virus powercore gebruik. Lekker totall recall, automatiseren en sounds maken via de plugin.
|
Op deze manier werkt hij perfect, geen latency maar wel het voordeel van de plugin, dus idd het totall recall en automatiseren etc.
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door SteveJ
Ik ben ook wel geinteresseerd in de TI, met name door het feit dat ie ook als vst kan worden ingeladen.
Nu vraag ik me alleen af of ie een beetje fantsoenlijk werkt in FL, iemand daar ervaring mee?
Want de powercore versie is wel een ramp in FL, heb m nu redelijk lopen maar wel met flinke latency.
|
Ik heb ervaring met de Ti met FL en Cubase, op beiden loopt de Ti bij mij super strak.
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door dione
Ik geloof van niet....het werkte ff wel,maar hield al snel op...
|
Ow dat is wel raar dan. Normaal gesproken schiet hij in single of multi mode en bij de laatste kan je je geluiden alleen aanpassen met de plugin. En als je dan de plugin gebruikt zou hij op single+multi mode moeten schieten.
|
|
|
|
24 april 2006, 13:15
|
|
|
test
|
Niemand problemen na een poosje in een project gewerkt te hebben in cubase en dat de usb connection verbroken word met de TI, en de boel hangt? Heb al andere poort gebruikt, gaat op zich een poos goed maar na een tijdje zelfde probleem.
|
|
|
|
24 april 2006, 13:17
|
|
|
Nope nooit last van. Klinkt meer alsof je mobo de usb er uit knikkert. Doet de rest van je spul het nog wel op de usb als de Ti verbinding uitvalt?
|
|
|
|
24 april 2006, 13:21
|
|
|
test
|
Nee, hele pc hangt. Wat me wel opvalt als eenmaal usb stick gebruikt heb dat de boel gaat hangen, kan het niet met zekerheid zeggen. Virus zegt ook keihard usb connection lost, maar zal te maken hebben met hangen van de pc.
|
|
|
|
24 april 2006, 13:42
|
|
|
Aha, dan denk ik toch dat je helaas toe bent aan een ander moederbord. Of je moet eventjes checken voor een update van je BIOS.
|
|
|
|
24 april 2006, 14:32
|
|
|
test
|
zal wel update worden, want pc is nog praktisch nieuw.
|
|
|
|
24 april 2006, 15:11
|
|
|
Dan zou ik eventjes gaan zoeken naar het type moederbord op andere fora's om te kijken of er mensen zijn met het zelfde probleem, want dit is niet een probleem van de Virus.
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|
Regels voor berichten
|