13 juni 2005, 16:30
|
|
|
o.0
|
Wat te doen met 1900/2000 euro?
Hallo iedereen,
ik heb na deze zomer rond de 2000 euro te besteden en hiervan wil ik een beginnetje maken aan een studio.
Ik heb er geen verstand van om eerlijk te zijn.
Zelf weet ik dus niet precies wat ik nodig heb om te beginnen,
want het lijkt mij niet dat je een synth + drumcomputer samen op 1 geluidskaart aan kan sluiten.
Ik heb ook nog geen geluidskaart, als iemand weet watvoor geluidskaart ik het beste kan kopen (onder de 300 euro) dan hoor ik dat ook graag.
Zelf zat ik te denken aan dit:
TR-909/MC-505/MC-303 (ligt er maar net aan welke te vinden is voor een redelijke prijs)
Roland Jupiter 6
Novation K-Station
Dan heb ik ook nog iets nodig om dit op aan te sluiten lijkt mij,
waar gaat dat op aangesloten worden... een midi interface ofzo?
En dan wil ik eigenlijk nog een effectbak erbij kopen,
maar ik heb dan ook weer geen idee naar wat ik moet zoeken...
de style die ik zal maken zal meerendeels Hardcore zijn.
Als iemand mij wilt helpen... graag!
Tja
|
|
|
|
13 juni 2005, 16:31
|
|
|
vorbei
|
Re: Wat te doen met 1900/2000 euro?
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door D-Zire
Hallo iedereen,
ik heb na deze zomer rond de 2000 euro te besteden en hiervan wil ik een beginnetje maken aan een studio. Ik heb er geen verstand van om eerlijk te zijn.
|
Dan hou je geld tot nader order in je broekzak en ga niet alles in 1 keer kopen. Zo, dat eerst even  .
|
Citaat:
|
want het lijkt mij niet dat je een synth + drumcomputer samen op 1 geluidskaart aan kan sluiten.
|
Tuurlijk wel, alleen doe je dat of met een break-out box, of met een mixer.
|
Citaat:
|
Ik heb ook nog geen geluidskaart, als iemand weet watvoor geluidskaart ik het beste kan kopen (onder de 300 euro) dan hoor ik dat ook graag.
Zelf zat ik te denken aan dit:
TR-909/MC-505/MC-303 (ligt er maar net aan welke te vinden is voor een redelijke prijs)
Roland Jupiter 6
Novation K-Station
|