hij moet eruit... ik heb nl een all-round toestel nodig omdat ik begin te oefenen voor begeleiding bij improtheater, en dus vele klanken en effectsounds nodig heb....en eurootjes om dit mogelijk te maken
ik vraag er 250€ voor, hij is in waarlijk perfecte staat, het vilt waarmee ie afgewerkt is, is perfect opgespannen, met de filtersectie kan je heerlijke pulses maken. En tijdens één van de jamsessies heb ik waarlijk gemerkt dat leftfield wellicht ook één gebruikt heeft op z'n eerste, (en ook beste) CD...en uiteraard ook het deuntje van popcorn zit erin, of liever, kan eruit..
Het is volop een analoog toestel (ik meen ook de eerste van roland ooit), dat ik altijd in combinatie met m'n solina string ensemble heb gebruikt, omdat die zo mooi samen kliinken (de roland dan via de filtersectie een LFO puls over een bas, en de solina er heerlijk over stringen)
uiteraard ruilvoorstellen (met correctie van euros naar de juiste richting uiteraard) voor all rounders altijd welkom, dan denk ik aan JV-1080, XP-30, D-110, of al wat u in gedachten heeft (een goede keyboard amp?...)