ik dacht dus: de laatste trek van kitt gaat de 500e worden en de een na laatste is dus 500-1 = 499 en het nummer na de een na laatste is dan dus 499+1 = 500....
Oorspronkelijk geplaatst door phochos
De middagtrack is weer op niets uitgelopen
met andere woorden het is eindelijk een echt kutnummer geworden vol verwachting kloppen onze....
ik dacht dus: de laatste trek van kitt gaat de 500e worden en de een na laatste is dus 500-1 = 499 en het nummer na de een na laatste is dan dus 499+1 = 500....
duidelijkheid boven alles maar het is eigenlijk NOG erger als je bedenkt dat kitt (iig) ook nog die andere is
goooeeed... dus...
Up to mighty London
Came an Irishman one day.
As the streets are paved with gold
Sure, everyone was gay.
ja ende ook nee, kitt quote-e mij wat ongelukkig nutuulk, ik antwoorde "yep" op het feit dat kitt vroeg of 'ie op 498 stond uit'r'naad...
butt zerieusly... +/- 16 pages/maand en nog 250 te gaan dus: (250/16)/12 = 1 jaar en 4 maanden...
zie veur oe zelf... pagina 250 was februari 2009, da's zo'n 32 maanden geleden, ofterkwijl 2 jaar en 8 maanden...
Up to mighty London
Came an Irishman one day.
As the streets are paved with gold
Sure, everyone was gay.