samen met de baarsaap tot dusver de enige 2 K#s voor vandaag...
de moederkoek lijkt ff op te zijn of het is een stilte voor de storm (of roodhaar) wellicht...?
we zijn nutuulk ook benieuwend naar kitt's laatste 3 waarvan de 500e iets speciaal moet gaan te zijn geworden naar verluid(t)
is het mem kaartje inmiddels binnen?
Ja, die is binnen. Ben vanmiddag druk bezig geweest met stukken op de Juno Gi, alleen heb ik nu een probleem (en wordt ook niet echt goed uitgelegd in de handleiding):
De eerste vier sporen gaan goed met opnemen, maar zodra ik op het knopje druk om van de eerste vier naar de volgende vier sporen te springen en ik wil opnemen, geef hij de eerste vier opgenomen sporen niet weer. Dus is mijn vraag:
Iemand een idee hoe ik de eerste vier sporen hoorbaar maak. Zoals gezegd staat er niets in de handleiding hierover.
6 treed langzaam in de voetsporen van ome poog met steeds vaker net niet kutte #s...
maar ik moet er wel iets meer voor doen...
vaag, maak ik een keer iets waarvan ik denk "deze zal zuur worden gegeten", blijkt men het weer un-cut te vinden...
maar da's uit'r'naad nateluurlijk™ vaak het leukste...
Over there we have some very naughty hyenas eating rubbish...
beter dan een kutdag met werken te beginnen ...*p-tt tssss pt tssss pt tssss pt tssss*
..."nooit meer zondag" er nog ff achteraan en je dag kan niet meer kut!
prognostistics:
de trent dicteerd: 1425 K#s aan einde jaar...
Bijgevoegde miniaturen:
Laatst gewijzigd door 6 trak; 16 september 2011 om 09:54
als zoid >> 500, ress = 500 en kitt en ik net onder de 500 zitten, dan is het totaal nu toch al een slordige 2000?
neen, dit is de prognose die elke maand werd gemeten ten aanziens het totaal aantal K#s aan het einde van het jaar...
dus in januari was de prognose nog om in de wilgen te hangen maar naar mate de maandverbanden strekten ging het gemiddelde omhoog...
Oorspronkelijk geplaatst door roland kuit
Geen zin in kabels? Probeer deze, komt ut toch nog goed: http://www.tony-b.org/
(druk op start) enz....
een soort magix
ps: is er een topic over flash synths? Anders wel leuk 1 te starten?
ja kool, doe's cummed er ook nog een K# van de hand van Roland Kut wellicht? (mag onder een andere naam uit'r'naad)
Oorspronkelijk geplaatst door teluur
> 800 k*t#'s in 12 maanden is toch nog en belachelijk groot aantal hoor
het was een meting op dat moment ten aanzien van het gehele komende jaar (qua progneuze)...
dus zeg januari heeft er 75 dan is het dus (75/31)*365... en dan jan+feb = 160 dus (160/59)*365.. enz...
en aangezien er duidelijk een bepaalde trent (opgaande golfbeweging) inzit zal het zoals het er nu uitziet gaan uitkomen op zo'n 1425...
lijkt me niet echt een vraag voor deze draad (en daarnaast zijn 4 sporen meer van voldoende voor een gemiddeld k*t#)
Ik weet dat het geen vraag is voor de kutthread, maar dacht dat misschien iemand een idee had.
Ga in ieder geval de Boss BR532 ook nog behouden, wil nummers gaan maken met de Yamaha HE8 en de Roland Juno Gi tesamen. Kan dan de Boss gebruiken, werkt wat makkelijker ook.
Ga vanmiddag een nummer proberen in elkaar te flansen.