moesten toch spaties tussen de woorden komen of moet het nu weer aan elkaar geschreven?
kijk maar eens ff hoe de rest het doet (met een meer dan 2 woorden title)
jammer dat het op zo'n langdraderig gezeur moest uitgelopen terwijl het zo'n kleine moeite is om het ff meteen goed te doen...
gelukkig is het nu voorbij en gaat het goed komen nutuulk....................
Over there we have some very naughty hyenas eating rubbish...
Het nummer komt van de cassette Polymorfic uit 1995. Het is behoorlijk zacht opgenomen, dus luidspeakers een stuk harder zetten. Hij staat ook op het album Polymorfic uitgekomen op Orion Records.
er bestaat ook nog zoiets als normalize...
en/of het sublaag wegketsen onder de 40hz bijv... als dat nog niet hard genoeg is de pieken snoeien door heel bot te limiten en daarna nog eens normalizen...
Oorspronkelijk geplaatst door phochos
Phochos met Sequinoxial.
alleen is nu de filename weer niet compleet............. .. .. . . . .
En onthoudt dat het nummer Sequinoxial (en alle nummers van de oorspronkelijke Polymorfic) gemaakt zijn op één enkel Work Station namelijk de Yamaha PSR2700.
er bestaat ook nog zoiets als normalize...
en/of het sublaag wegketsen onder de 40hz bijv... als dat nog niet hard genoeg is de pieken snoeien door heel bot te limiten en daarna nog eens normalizen...
alleen is nu de filename weer niet compleet............. .. .. . . . .
Noem me maar dom, maar ik begrijp er absoluut geen ene reet meer van.
Oorspronkelijk geplaatst door phochos
Phochos met Sequinoxial.
Het nummer komt van de cassette Polymorfic uit 1995. Het is behoorlijk zacht opgenomen, dus luidspeakers een stuk harder zetten. Hij staat ook op het album Polymorfic uitgekomen op Orion Records.
maak je dit soort stukken feces nou ook wel eens op het fee-station, of het is slechts ende alleen de teef-editor?
ik vind het wel een relaxte inslag hebben trouwens; het is hypnotiserend maar houd je tevens wakker, verotte combo...
ik zie dat het aandeel 'zoid' wederom aan het stijgen is na lange tijd... deze maand nu al #3...
tevens zie ik binnen nu en niet al te lang een 2 tal vuilumineuze release verschijnen...
oh enne... je weet hoeveel K#s je tot nu toe pcies hebt gemaakt he? ...ik zou er maar snel nog 1 maken voordat het te laat is
"ik" kan nutuulk mijzelf zijn of als in "als ik jou was"...
Laatst gewijzigd door 6 trak; 8 september 2011 om 19:27