no prob maar erm... die laatste 2 tracks komen van je CD af... wat voor'n zin heeft het dan nog voor mensen om die CD aan te schaffen als ze toch al in deze thread zijn verschenen?
nou ja, tenzij de potentiele kopers mensen zijn die nooit in de K-draad voyeuren maar da's nutuulk ondenkbaar
Over there we have some very naughty hyenas eating rubbish...
no prob maar erm... die laatste 2 tracks komen van je CD af... wat voor'n zin heeft het dan nog voor mensen om die CD aan te schaffen als ze toch al in deze thread zijn verschenen?
nou ja, tenzij de potentiele kopers mensen zijn die nooit in de K-draad voyeuren maar da's nutuulk ondenkbaar
Er staan 10 nummers op de cd, ik houd het ook bij deze twee nummers verder. Zal binnenkort nog wat oudere werkjes erop zetten, wat meer de kant van de Kutnummers op gaat.
Er staan 10 nummers op de cd, ik houd het ook bij deze twee nummers verder. Zal binnenkort nog wat oudere werkjes erop zetten, wat meer de kant van de Kutnummers op gaat.
ach so, deze 20% was dus enkel ende alleen ff om je CD te promoten
Over there we have some very naughty hyenas eating rubbish...
zou ik niet doen (of ben ik nu de enige die problemen heeft?)
Op soundkloot wel even de nummers het genre Kutnummers meegeven nateluurlijk
Had de twee nummers natuurlijk bij mijn Orion Records moeten plaatsen en niet bij de kutnummers omdat het absoluut geen kutnummers zijn (mijne heren operatros, kunnen de nummers wellicht naar de thread Orion Records verplaatst worden?????).
is dit nu een genuine vergissing of doe je het erom?
mij maken die promotionele capriolen die je uithaalt niet veel uit verder maar toch
zo te zien heeft de rest er niet al te veel moeite mee... welke problemen heb je dan pcies?
Nee, was echt een genuine vergissing, had echt bij Orion Records gemoeten, maar het was erg laat vannacht, dus zodoende. Zeker niet om verwarring te stichting!!!
stuk of 60/70 denk ik...
allemaal uit me puberperiode van me depressie..
trouwens nog even de tekst van het gedicht:
gedachten
Hhhhmmdzzblah ben wakker
Aaaaaaahhh zmmm weeeer een dag
Hmmmmmbrrrrr wil niet meer
ZmmmmZmmmZmmZm buh
Krrrgginghhblustsjj waarom ben ik wakker
Ooohgghhhetverdemme waarom
Waarom waarom waarom ik ik
Bzzzblbblmawwrrraaad van vrienden
Heb geen zin meer
Heb zeker geen zin meer
Aoaoaoaoahhhh kut verleden
Geen liefde, alleen geliefd
ZzzZzzzZzzZzzz wil slapen
Niet uit moeheid maar uit moeheid
(en het tweede gedicht aan het eind eraan geplakt Gevoelsmatig
Blub
Drub
Blub Blub
Drub Drun
Het regent
En ik zink
Aangezien ik toch nog een nummer aan het maken was waar ik tekst bij wilde hebben, heb ik dat meteen maar even gedaan.. Paar oude gedichten gecombineerd met 'talking stairs' maakt Old talking stairs...dacht ik zo..
Over de stem staan mijn nieuwe experimentele granulizer, een HP/LP stereo-rotator en een binaural effect om het 'stairs'-gevoel er een beetje in te brengen...
sik