ik zie overigens in de door teluur bijgeplakte grafische ondersteuningen een cummunistieke rode draad...
Ik ben met het bedenken van een titel net zo inspiratieloos, als qua maken van het nummers en dus heb ik besloten om de atlas maar af te werken, te beginnen in noord-oost Azië.
Ik gaant ook maar eens naar dat audioclaudio zien binnenkort.... Ziet er wel makkelijk uit.
enige nadeel is dat het er nogal professioneel uit ziet en dat conflicteert met het de kwaliteit van onze nummers
Als iedereen die soundclood misbruikt ook even de tag Kutnummer meegeeft, dan is het makkelijk om ze tussen de rest van de rommel op soundkloot te vinden (http://soundcloud.com/tags/Kutnummer) en wie weet breken kutnummers dan nog wel ooit internatioanaal door
Als iedereen die soundclood misbruikt ook even de tag Kutnummer meegeeft, dan is het makkelijk om ze tussen de rest van de rommel op soundkloot te vinden (http://soundcloud.com/tags/Kutnummer) en wie weet breken kutnummers dan nog wel ooit internatioanaal door
Da's inderdaad wel een idee; of om het NOG professioneler te laten overkomen, kunnen we het in 't Engels toevoegen: 'cuntnumbers'
Even een 'standaard regel' invoeren is in dit geval misschien wel handig. Even afspreken wat het gaat worden.
als we ff bekalekutuleren dan kan soundkloot een gemiddeld een nummertje of 40 a 50 storen en voor sommigen niet meer dan 25 a 30 ipv de lengte van een gemiddeld K#...
Oorspronkelijk geplaatst door teluur
Als iedereen die soundclood misbruikt ook even de tag Kutnummer meegeeft, dan is het makkelijk om ze tussen de rest van de rommel op soundkloot te vinden
Over there we have some very naughty hyenas eating rubbish...
Laatst gewijzigd door 6 trak; 20 februari 2011 om 15:32
als we ff bekalekutuleren dan kan soundkloot een gemiddeld een nummertje of 40 a 50 storen en voor sommigen niet meer dan 25 a 30 ipv de lengte van een gemiddeld K#...
Done... /edit: ik bedoel althans "kutnummer" als tag meegegeven...
SadBunny - Overdag Drie Graden
Deze had ik ook weer gemaakt op basis van het vocal sample, dat kwam van een facebook vriendje, dezelfde als die vorige keer met Halleluja Godverdomme Tralala
In den beginne was er niets. En nu is er nog minder.
Laatst gewijzigd door SadBunny; 20 februari 2011 om 22:40
Brrr... Deze doet de rillingen over mijn rug lopen, maar dan het soort dat niet kan beslissen of het goede of slechte signalen naar mijn brein moet doorgeven!
In den beginne was er niets. En nu is er nog minder.