28 augustus 2004, 23:58
|
|
|
Voor de liefhebbers van industrial.
Spermblaster laat op dit forum maar weer eens horen nog steeds bezig te zijn:
Turn Those Machines Back On
Draai het hard, heel hard.
(en dan NOG harder, standje Spinal Tap - volume op 11)
Veel luisterplezier. En als je er geen zak aan vind: sorry.
live data Spermblaster:
25 september @ Freeze festival, Leeuwarden.
13 november @ Gothtronic festival, Leeuwarden.
http://www.spermblaster.org
This space for rent.
|
|
|
|
29 augustus 2004, 11:16
|
|
|
-
|
Mja wat zal ik er is van zeggen. Nu ben ik niet zo een fan van industrial, dat als eerste
Maar wat me als eerste opviel is de platte (software) sound. Ik kan het niet anders noemen, maar heel de dynamiek is foetsie. Ook vind ik het een beetje een onsamenhangend geheel, en die brass geluiden/melodie die vat ik ook niet.
Maw, ik vind het nix
Maar succes verder uiteraard..
343 meter per seconde
|
|
|
|
29 augustus 2004, 13:55
|
|
|
:mekanikal:
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Arv
Mja wat zal ik er is van zeggen. Nu ben ik niet zo een fan van industrial, dat als eerste
Maar wat me als eerste opviel is de platte (software) sound. Ik kan het niet anders noemen, maar heel de dynamiek is foetsie. Ook vind ik het een beetje een onsamenhangend geheel, en die brass geluiden/melodie die vat ik ook niet.
Maw, ik vind het nix 
Maar succes verder uiteraard..
|
..sluit me hierbij aan -
gebruik je 16 bit samples ofzo? of een el cheapo soundcard (creative, m-audio)? - Probeer eens 24bit samples in kontakt en TC native mastering plugins in je eindmix. - Verder klinkt die brass idd erg misselijk. In die beats zit op zich wel wat, maar ze zijn niet vet genoeg.
anyway, klinkt wederom nergens naar.
|
|
|
|
29 augustus 2004, 14:16
|
|
|
®
|
brass idd, fok als je net wakker word na een nacht stappen daq is dat je kater. verder drums wel prima de meest overheersende snare snare mag alleen wel wat afwisseling gebruiken probeer nog een snare met een ander karakter en nagenoeg zelfde reverb. bv.
|
|
|
|
29 augustus 2004, 16:08
|
|
|
!TKRÓKT!
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
..sluit me hierbij aan -
gebruik je 16 bit samples ofzo? of een el cheapo soundcard (creative, m-audio)? - Probeer eens 24bit samples in kontakt en TC native mastering plugins in je eindmix. - Verder klinkt die brass idd erg misselijk. In die beats zit op zich wel wat, maar ze zijn niet vet genoeg.
anyway, klinkt wederom nergens naar.
|
dat vuil randje vind ik hier net perfect bij passen.
die brass valt in het begin nogal nogal bot in, ik zou ofwel het geluid veranderen, ofwel wat beter infaden.
edit: bij nader inzien: het geluid veranderen zou een goed idee zijn. klinkt nogal plastiekerig, die brass.//
de beats vind ik niet slecht eigenlijk.
zeker niet proberen een properder geluid te bereiken, zou ik zeggen. maar dat was je waarschijnlijk sowieso al niet van plan
|
|
|
|
1 september 2004, 01:51
|
|
|
euh...........leuk ??
gear : tannoy reaveal active, yamaha RM1x, phonic MM1705A,terratec dmx fire 24/96 , reason 2.5,, , samson C03, Boss gx-700, , epiphone, Jv (een les paul kopie, maar klinkt beter) , , trace elliot voor de bas, .nieuw : digi 002 rack ProTools LE
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|
Regels voor berichten
|