het volgende verhaal berust op waarheid. Kleine kinderen en snel misselijke personen kunnen dit bericht beter niet lezen
Oke het was op een avond, vorige week dat ik samen met me vriendin maar een stukje met de auto ging rijden. Dit omdat me vriendin zich verveelde en er ff uit wou. We reden door de mooie nacht in onze suzuki langs de sfeervolle lantaarn paalen en al nostalische huisjes. We kwamen bij een stukje bos aan en ik voelde binnen een paar seconden een enorme kramp bij mijn maagstreek. Nu gebeurd dat een ieder wel vaker en zo ook mij, dat ik besloot er gewoon lekker niks van aan te trekken. Maar naar weer een paar seconden werd het gevoel nog heviger en jawel scheet ik al bijna in me broek. Ik probeerde namelijk of ik misschien een scheetje moest laten, want dat kan namelijk ook die druk veroorzaken. Dit was niet het geval en een bijna catastofale explosie van mest was het geval.
Me vriendin vertelde ik het geval en ze zij dat we het beste direct naar huis konden gaan en ik het gewoon maar op moest houden. Welgeteld redde ik dit ongeveer een tweetal minuten. Ik gooide gelijk de auto in de berm en rende een stukje het bos in. Im moet nu eerlijk bekkenen dat ik doodsangsten had op dat moment. Stel je maar eens voor midden in de nacht in een verlaten bos, met je broek naar beneden te schijten en daarbij hopen dat ja a. niet wat in je jeans laat vallen en voortdurend over je schouder kijkt. 'k Weet dat ik geen held ben!

Het geheel spetterde flink wat kanten op en de dieren zijn denk ik die nacht door al deze herrie flink qua nachtrust verstoord. Na deze bevredigende actie ging ik toch wel met gemengde gevoelens naar huis. thuisgekomen nam ik natuurlijk gelijk de douche en ben lekker weer achter me computertje gaan zitten.
[Nu dus de tip!]
Neem altijd plee papier mee in de auto. Het kan in sommige gevallen zelfs je leven redden. Stel je maar eens voor dat terwijl ik bezig was, een potloodventer door het bos liep
sterkte,
Fatar