25 augustus 2003, 17:00
|
|
|
ik kom gewoon even kijken
|
Rhhhhh!
Koptelefoons met 3 km draad....Helemaal gestoord wordt je er van.
Ruk! Trek! Hup, zit ie weer vast... bijna door het raam naar buiten gesodeknikkerd.
Hebben jullie dat nou ook?
Ik zoek dus een GOEIE draadloze koptelefoon.
Wie kan mij daarbij helpen?En wat kosten ze ongeveer?
BVD
|
|
|
|
25 augustus 2003, 17:14
|
|
|
_beware of perverts_
|
lekker duidelijke titel!
volgens mij zijn er helemaal geen (semi-)pro draadloze koptelefoons.
zo irritant is die draad nou toch ook weer niet? als dat je grootste zorg is in de studio dan zou ik er graag willen werken!
elk goed forum heeft een chagrijnige, sarcastische zeikerd nodig
gear: aimee alexa alley alyssa amber ambra angel april aria avy azlea brianna brittney carmen cassidey chasey cherokee cheyenne chloe chrissy daisy daniella devon erica gina hannah inari jaden jasmine jelena jenna jesse jill kate katrin kaylee kelli kendra krystal kyla kylie lisa luna lynn mason melissa monica monique nakita natasha nikita nikki paizley penny raylene sky sondra stacy sunny suzette sweet taylor teanna tera terri tess veronika zdenka zoe
|
|
|
|
25 augustus 2003, 17:15
|
|
|
rocket scientist
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door cyan_circle
lekker duidelijke titel!
|
Dit vraagt om een moderator actie......
JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"
|
|
|
|
25 augustus 2003, 18:05
|
|
|
Vintage lid
|
|
|
|
|
25 augustus 2003, 19:27
|
|
|
|
Sorry voor de titel maar ik was even .....
Ik rij steeds met mijn burostoel de koptelefoon van mn oren af. (de kabel ligt op de grond)
Tja, dan wordt je even pissig. Binnenkort dus mn studiotje verbouwen
en handiger neerzetten...
jongens bedankt voor de links
|
|
|
|
25 augustus 2003, 19:31
|
|
|
boem
|
Ik heb er zelf een van Philips op mijn werk maar bij elke mobiele telefoon die afgaat binnen 20 meter krijg je dat irritante getikkelpieptoektoek(wat je ook bij de auto radio hoort) door je muziek heen te horen. Ik weet niet of er duurde zijn waar dit niet bij is. De mijne koste 3 jaar geleden FL. 125
|
|
|
|
25 augustus 2003, 21:54
|
|
|
DON`T DO IT
ik heb ook zo`n kreng , hij ruist echt bizar heftig ,dus niet doen niet doen niet doen
ja daag
|
|
|
|
25 augustus 2003, 22:30
|
|
|
Vliegend lid
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door omc
Ik heb er zelf een van Philips op mijn werk maar bij elke mobiele telefoon die afgaat binnen 20 meter krijg je dat irritante getikkelpieptoektoek(wat je ook bij de auto radio hoort) door je muziek heen te horen. Ik weet niet of er duurde zijn waar dit niet bij is. De mijne koste 3 jaar geleden FL. 125
|
Dat hebben toch zo'n beetje alle speakers? waar ze ook inzitten (tenminste mijn stereotoren, wekkerradio, computer etc hebben allemaal hetzelfde probleem als ik gebeld wordt...)
|
|
|
|
25 augustus 2003, 23:07
|
|
|
|
|
Citaat:
|
|
ik heb ook zo`n kreng , hij ruist echt bizar heftig ,dus niet doen niet doen niet doen
|
Je had toch twee verschillende soorten?
Radiografisch en infra-rood. De beste zijn de radiografische (net als de draadloze muis) .
Storen dan die toch zo erg?
|
|
|
|
25 augustus 2003, 23:15
|
|
|
boem
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Flying Panther
Dat hebben toch zo'n beetje alle speakers? waar ze ook inzitten (tenminste mijn stereotoren, wekkerradio, computer etc hebben allemaal hetzelfde probleem als ik gebeld wordt...)
|
Ik heb het idee dat het bij de draadloze koptelefoon een stuk erger is. Ik heb storing van mensen die een kamer naast die van mij zitten te bellen, over de speakers is dit niet het geval.
|
|
|
|
25 augustus 2003, 23:16
|
|
|
Vintage lid
|
k'heb ook zo is een wireless kloate-phone besteld van akg, en dan nog een serieuze dure. Gewoon teruggestuurd dien handel. Was da voor rommel.
Je moet zien dat je kabel van je hoofdtelefoon van "voor jou" naar jou toe loopt, dat scheelt een pak minder bureaustoelwieltjes herrie.Je kan hem dan telkens snel corrigeren bij verplaatsing, maar dat hoeft veel minder dan dat hij vanachter naar jou toe komt.
Kan ook van opzij, zolang hij maar niet achter jou loopt zodat je telkens je achteruit gaat je erover gaat. Desnoods leg je hem om, met een verlengdraad, zodat je het kan doen op deze manier, helpt echt ze.
Tip van een ervaren iemand, die sennheiser replacement cables kopen beu is. En die op het moment ook met een audio technica werkt, die een dikke ronde macaroni kabel heeft, wat ook veel beter is dan die lichtgewicht sennheiser spaggeti's.
En als je veel stress hebt (iedereen doet dat op) , mediteer dan dagelijks 2X een kwartiertje; doet wonderen, geeft veel inspiratie en zet je terug in "tijd over" schema ipv altijd ongeduld en tijd te weinig stramien.
|
|
|
|
25 augustus 2003, 23:38
|
|
|
Vintage lid
|
You put die haakje aan die plafond.
End you hang die kabel aan die plafond met die plug van de headphone erin.
Now you can go in your room zonder die lastige kabel onder you stoel.
Easy peacy!
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|
Regels voor berichten
|