Ik zou haar ten huwelijk vragen! Fijne meid die Mina.
Ik vind d'r alleen niet echt lekker in de mix zitten, ze ligt er een beetje bovenop en ik mis wat laag. Zoiets? Misschien is het een smaak dingetje, ik weet het niet.
Maar altijd prettig zo'n samenwerking.
"Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep." - Scott Adams
Apart trackje...mooi stuk MUZIEK en ik kan het erg waarderen.
Vocalen zijn steeds een enorme meerwaarde.
Ik ga straks even over m'n monitors luisteren, durf nu nog niets zeggen over de balans. (headphones...altijd vertekend beeld)
Apart trackje...mooi stuk MUZIEK en ik kan het erg waarderen.
Vocalen zijn steeds een enorme meerwaarde.
Ik ga straks even over m'n monitors luisteren, durf nu nog niets zeggen over de balans. (headphones...altijd vertekend beeld)
Erg fijn dat je het kan waarderen. Ben van plan nog meer nummers samen met Mina Fedora te maken, zal ze hier zeker op het forum posten.
Ben erg benieuwd of je het nummer nog op je monitors heb geluisterd en wat je ervan vond.
Paar dingen:
- De snare mag denk ik wat breder (hoewel) edit: misschien juist minimaler. Vind hem nu i.i.g. een beetje saai, die snare.
- Haar stem lijkt opgenomen met de interne mic van een MacBook. S is ook wat te schel (De-esser overheen gooien).
Paar dingen:
- De snare mag denk ik wat breder (hoewel) edit: misschien juist minimaler. Vind hem nu i.i.g. een beetje saai, die snare.
- Haar stem lijkt opgenomen met de interne mic van een MacBook. S is ook wat te schel (De-esser overheen gooien).
Daar is de opmerking weer over die snare, die hoor ik vaker ook bij andere nummers voorbij komen. Toch maar weer eens goed naar gaan luisteren en eventueel wat aanpassen.
De opname van de vocals heb ik niks mee te maken gehad, is gedaan door een dame ergens in de US of A. Geen idee hoe het opgenomen is maar klinkt inderdaad wat schel. Zal haar de opmerking doorgeven evenals het De-esser verhaal (heb het opgezocht op het net maar begrijp er nog weinig van).