I am part of the sun as my eye is part of me. That I am part of the earth my feet know perfectly, and my blood is part of the sea. There is not any part of me that is alone and absolute except my mind, and we shall find that the mind has no existence by itself, it is only the glitter of the sun on the surfaces of the ocean.
Bedoel je de arperggio? Dat is o.a. een geluid uit een gratis demo van Kore Player. Met wat fx.
Voor de rest heb ik de vakjes in mijn DAW-tje, helemaal zelf gevuld met andere gratis VSTi's...
Hoop niet dat deze info de illusie aantast! :-P
Het heeft wel een beetje weg van het geluid van Massive Attack vind ik zelf....
Maar daar ben ik dan ook een grote liefhebber van.
GEARLIST: overbelast pentium IV pctje en ik..
Laatst gewijzigd door scepticist; 12 juni 2012 om 17:09
Krijg hier een klein beetje een 50+ zolderkamer idee bij..
Enige dat mij stoort is die snarefill. heeft 0 toegevoegd waarde.. of zit er een idee achter?
Weinig definitie verder maar wel een kloppende brei!
Krijg hier een klein beetje een 50+ zolderkamer idee bij..
Enige dat mij stoort is die snarefill. heeft 0 toegevoegd waarde.. of zit er een idee achter?
Weinig definitie verder maar wel een kloppende brei!
Hmmm, 50+? :-P
Die snarefill was 1 van de eerste sporen.
Hoort er wel bij vind ik..
Misschien wat zachter?
Edit: oja, dank voor het luisteren! :-)
Laatst gewijzigd door scepticist; 12 juni 2012 om 19:58
Het wordt naar mijn smaak wat brijerig door de pad met trage release (die sound in de fade out) die van begin tot eind het klankbeeld opvult. Als je die weg laat op momenten dat je meer klanken aan het stapelen bent, wordt de sound denk ik veel opener.
Het wordt naar mijn smaak wat brijerig door de pad met trage release (die sound in de fade out) die van begin tot eind het klankbeeld opvult. Als je die weg laat op momenten dat je meer klanken aan het stapelen bent, wordt de sound denk ik veel opener.
Oei, dat was een vergeten spoortje uit de beginfase..
Is inmiddels aangepast.
Wat ik mij afvroeg, hoe is verder de geluidskwaliteit?
Het klinkt helder op m'n koptelefoontje van 60,=...
En op mijn bejaarde ooit high end huiskamerzuilen redelijk,
maar die kan ik hier niet zo hard zetten..
Ook heb ik het getest op een cheap ass koptelefoontje van 10,=
en pc speakertjes... :-)
Hoogachtend,
Scepticist
Laatst gewijzigd door scepticist; 16 juni 2012 om 22:34
sorry ik vind de eerste versie beter... Zit meer in, ook meer spontaniteit.... Lijkt er op dat je nu bent afgedwaald..
I am part of the sun as my eye is part of me. That I am part of the earth my feet know perfectly, and my blood is part of the sea. There is not any part of me that is alone and absolute except my mind, and we shall find that the mind has no existence by itself, it is only the glitter of the sun on the surfaces of the ocean.
!@#$$%^!! Ik ben hyperactief, terwijl ik zou moeten slapen!
Weer zoveel ongein meegemaakt... :S
Daarom is er een distortion spoortje bij de track gekomen..
Mocht u zich er aan storen, alvast mijn excuses.