Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 8 mei 2012, 20:59   #1
Eric Snelders

Nog te koop: Roland, Focusrite, Waldorf, sampler aanbieding!
Vergeet mijn eerdere advertenties met 'te koop', er zijn nog een paar dingen over en er zijn een paar nieuwe dingen bij gekomen.

1....Waldorf Microwave II: PPG sounds vanuit een module € 300

2....Focusrite compounder: geweldige compressor met bass enhancement functie: € 300

3....Roland JP-8000 synth: in topconditie, zo mooi vind je hem nergens anders € 450

4....En speciale aanbieding: een Akai S3000XL en S2000 sampler, beiden met vol geheugen, de S3000 met 8 outputs enz, compleet met een 19" module waarin SCSI CDROM en ZIP drive, met mogelijkheid om beide samplers tegelijk van samples te voorzien, ultrasnel vanwege SCSI, ideaal voor live sets maar ook een prachtige set voor in de studio als je toch graag hardware-samplet. Alle 3 deze apparaten zien er uit als nieuw en zijn weinig gebruikt.
6 HE aan sample-hardware samen € 250

5....Een stuk of wat HOSA multicables 8 bij 8, jack/jack en nog een HOSA insert multicable 8 bij 8, Jack -Insert jack, laat weten wat je zoekt en ik vertel je of ik nog zoiets heb

6 ....Veel audio kabels van top kwaliteit: vooral Neutrik, misschien wat cordial enz. Vooral Jack/Jack, mono/stereo laat weten wat je zoekt en ik vertel je of ik nog zoiets heb

7.....Diverse midi cables in blauw, rood, zwart, diverse lengten en van prof kwaliteit, vanaf 30 cm tot enkele meters. Laat weten wat je zoekt

8....Nog meer audio cables, vooral veel HOSA dubbel jack (mono/mono), sublieme kwaliteit, de meeste zelfs nog nieuw in bundel, laat weten wat je zoekt...enzovoorts

9...Fostex 3013 audio patchbay 2 x 16, normaliseerbaar , € 30

10...Tascam CD160 prof CD speler in 19" behuizing: €*150

11...Tascam DA20 prof DAT Speler/recorder in 19" behuizing: € 100

12....Blank gelakt studio rack van 10HE hoog, met 4 zwenkwielen, ideaal voor onder de studiotafel, inclusief 19" strips en bevestigingsschroeven + washers. Mooi !! €*50
Eric Snelders is offline   Met citaat reageren
Reageren

Synthforum » Marktplaats » Te koop/ruil aangeboden

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten