Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 25 april 2012, 11:43   #21
Ytse
<:3 )~~~~ =^..^=

Ytse's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Mozt-Hard Bekijk bericht
Hierna heb ik alle overige tracks gedelete zodat alleen het audiospoor met de geresampelde track bleef staan...

Daarna heb ik hem opnieuw geprobeerd te renderen ...
Dus zonder enige effects aan? Dat is wel raar. Dit is een render van de master? Probeer is een render van de track of render op een ander bitdepth of bitrate. Staat dither uit?
Zou eigenlijk allemaal niet mogen uit maken. Heb je Ableton al gemailed?
Ytse is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 11:45   #22
The Unholy
Hard lid

The Unholy's schermafbeelding

Je zit toevallig niet te surfen tijdens het renderen? Als ik dat doe tijdens een audio mixdown in Cubase is mn opname verziekt.
The Unholy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 15:59   #23
Mozt-Hard

@The Unholy: Ik heb op mijn DAW pc helemaal geen internet verbinding dus daar kan het helaas ook niet aan liggen...

@Ytse: Idd alle plugins uit, verder heb ik het geprobeerd met Dither, zonder Dither en ook op verschillende bitrate...Niks maakt ook maar enig verschil...Ableton heb ik nog niet gemailed omdat ik eerst uit wil slutien of het probleem wel echt aan Ableton ligt..

Om deze reden heb ik geprobeerd om de gerenderde track af ste spelen op mijn laptop en wat blijkt geheel kraak vrij dus de render is goed...

Maar daarom begrijp ik nog niet waarom de tik onstaat in de mediaplayer want als ik andere muziek afspeel heb ik geen last van dat getik..Ik ga vanavond even kijken of ik het via een omweg op kan lossen door de track op de laptop in propellerheads record te openen en hem dan opnieuw te exproteren en vervolgens weer even te testen op mijn desktop...Als ik het zo op kan lossen vind ik dat ook prima..

Als ik problemen blijf houden met het afspelen in mediaplayer op de desktop dan horen jullie het wel...

Of is er iemand die weet waarom ik op de laptop de track wel naar behoren kan afspelen en op de dektop niet??Ik begrijp hier namelijk niets van want op beide systemen staat dezelfde versie van mediaplayer
Mozt-Hard is offline   Met citaat reageren
Reageren

Synthforum » Synth Software » Overig Software

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten