9 juni 2003, 11:21
|
|
|
Vintage lid
|
Te Koop: Roland JP-8000 + flightcase
Hij mag weg voor 650 EUR, meer is ook goed hoor
Het toestel is technisch 100 % in orde, heeft wat minimale gebruiksporen op de achterkant, zie ook de foto's.
De voorkant
De achterkant JP-8000
De flightcase
Uiteraard wordt het toestel vergezeld van z'n maatjes, de handleiding (engelstalig) en stroomkabel  . Natuurlijk mag je het instrument eerst nazien en uitproberen.
Tijdens de week kan het instrument enkel worden opgehaald in Amsterdam, vlakbij het World Trade Center, tijdens het weekend kan ik ook zelf voor de levering instaan (als het niet te ver is natuurlijk).
Zowel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (Amsterdam-Zuid-WTC en dan 30 seconden stappen en je bent er) alsook met de wagen). Levering in de regio Amsterdam kan eventueel ook wel.
Waarom doe ik hem weg?
Vind het klavier best tegenvallen, zo'n synth en dan geen aftertouch  , en ik kwam nogal vaak aan het maximaal aantal stemmen. 8 noten is niet veel als je weet dat Hover graag kamerbrede strings wil.
|
|
|
|
9 juni 2003, 11:23
|
|
|
Vintage lid
|
|
|
|
|
9 juni 2003, 15:13
|
|
|
Skyglider
|
jebent hem dus al beu ?
spijt dat te moeten horen , maar je zal er wel een leuke prijs van krijgen denk ik, 650 mag zeker geen probleem zijn...
|
|
|
|
9 juni 2003, 16:29
|
|
|
Vintage lid
|
Hoi Waveglider, nee... niet echt beu, de belangrijkste reden is dat ik de komende maanden het wel heel druk ga hebben, ik beperk daarom m'n setup tot mijn allerliefste schatjes.
De JP-8000 klinkt uiteraard wel goed maar het is (was) niet een van m'n favoriete speeltjes.
Trouwens, ik moet je nog die handleiding van de Clavia, stuur je ff een mailtje met adres naar hover@skynet.be, dan stop ik deze binnenkort in de brievenbus (indien je niet thuis bent).
|
|
|
|
9 juni 2003, 16:32
|
|
|
Vintage lid
|
HOT DEAL
OK, de eerste die vandaag toehapt mag hem omarmen.
Voor Vlamingen in de buurt kan de levering vandaag nog, (als het maar in de buurt van Sint-Niklaas is), voor m'n Nederlandse synthvrienden neem ik hem mee naar Amsterdam (hoef je niet tot in Sint-Niklaas te komen)
en dat voor de prijs van
500 EUR
Wie durft
|
|
|
|
9 juni 2003, 16:42
|
|
|
Vintage lid
|
Als je hem wil dan graag hier in de thread antwoorden, prijs lijkt me aardig en eerlijk, toch. Opbieden hoeft dus niet
|
|
|
|
9 juni 2003, 17:07
|
|
|
Addicted to Music
|
|
Citaat:
|
en dat voor de prijs van
500 EUR
Wie durft
|
Voor die prijs is deze jongen wel heel erg geinteresseerd. En ik woon ook nog in de buurt van het WTC, dus dat is erg handig.
Stuur me maar een pb.
|
|
|
|
9 juni 2003, 17:37
|
|
|
Vintage lid
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door BananaWorld
Voor die prijs is deze jongen wel heel erg geinteresseerd. En ik woon ook nog in de buurt van het WTC, dus dat is erg handig.
Stuur me maar een pb.
|
Is onderweg
Maar graag in in deze draad een definitieve toezegging, hij gaat echt weg naar de eerste die hem voor 500 EUR koopt.
Achter de schermen kunnen andere leden niet precies weten wie nou eerst was, vandaar ... gewoon in het openbaar, kan iedereen zien wie de eerste is.
Eerlijk, toch.
|
|
|
|
9 juni 2003, 18:13
|
|
|
Addicted to Music
|
Ik wil hem van je kopen.
Morgenavond kan ik wel even langskomen.Ik wil hem natuurlijk wel even uittesten. Ik weet niet of dat daar kan, maar ik kan eventueel wel kleine boxjes meenemen.
M.v.g.
Berry
|
|
|
|
9 juni 2003, 18:24
|
|
|
Vintage lid
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik wil hem van je kopen.
Morgenavond kan ik wel even langskomen.Ik wil hem natuurlijk wel even uittesten. Ik weet niet of dat daar kan, maar ik kan eventueel wel kleine boxjes meenemen.
M.v.g.
Berry
|
He, da's prima, uittesten is geen probleem hoor, het hotel heeft voldoende stopkontakten om het apparaat te voeden  , ik heb sowieso een hoofdtelefoon bij dus je hoeft niet perse boxen mee te brengen maar als je dat wenst, waarom niet.
Ik stuur je straks ff een PB'tje terug om een precies tijdstip af te spreken, de locatie ken je reeds.
Tot morgen alvast.
Het leven is voor de rappe  , helaas voor de zonnekloppers, morgen wordt deze JP-8000 plechtig overhandigt aan BananaWorld
|
|
|
|
9 juni 2003, 22:31
|
|
|
Skyglider
|
kan trouwens bevestigen dat ie in prima staat is .. is trouwens nog van mij geweest dus je hebt niks te vrezen...
gefeliciteerd met je aankoop en bedankt Hover om die manual in mijn bus te gooien, kwas spijtig genoeg net uit voor een avondje cinema... mischien een andere keer ofzo
groetjes
|
|
|
|
9 juni 2003, 22:57
|
|
|
Vintage lid
|
|
Citaat:
|
Origineel geplaatst door Waveglider
kan trouwens bevestigen dat ie in prima staat is .. is trouwens nog van mij geweest dus je hebt niks te vrezen...
|
De JP-8000 blijft alvast in de familiekring
Enne WaveGlider, veel leesgenot
|
|
|
|
9 juni 2003, 22:58
|
|
|
Vintage lid