Synthforum

Mededelingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 juni 2003, 11:21   #1
Hover
Vintage lid

Te Koop: Roland JP-8000 + flightcase
Hij mag weg voor 650 EUR, meer is ook goed hoor

Het toestel is technisch 100 % in orde, heeft wat minimale gebruiksporen op de achterkant, zie ook de foto's.

De voorkant
De achterkant JP-8000
De flightcase

Uiteraard wordt het toestel vergezeld van z'n maatjes, de handleiding (engelstalig) en stroomkabel . Natuurlijk mag je het instrument eerst nazien en uitproberen.

Tijdens de week kan het instrument enkel worden opgehaald in Amsterdam, vlakbij het World Trade Center, tijdens het weekend kan ik ook zelf voor de levering instaan (als het niet te ver is natuurlijk).

Zowel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (Amsterdam-Zuid-WTC en dan 30 seconden stappen en je bent er) alsook met de wagen). Levering in de regio Amsterdam kan eventueel ook wel.

Waarom doe ik hem weg?

Vind het klavier best tegenvallen, zo'n synth en dan geen aftertouch , en ik kwam nogal vaak aan het maximaal aantal stemmen. 8 noten is niet veel als je weet dat Hover graag kamerbrede strings wil.
Hover is offline  
Oud 9 juni 2003, 11:23   #2
marcuuu
Vintage lid

marcuuu's schermafbeelding

maarten zoekt er een http://www.synthforum.nl/forums/show...threadid=14988 en nog een paar op 2dehands.nl
marcuuu is offline  
Oud 9 juni 2003, 15:13   #3
Waveglider
Skyglider

Waveglider's schermafbeelding

jebent hem dus al beu ?

spijt dat te moeten horen , maar je zal er wel een leuke prijs van krijgen denk ik, 650 mag zeker geen probleem zijn...
Waveglider is offline  
Oud 9 juni 2003, 16:29   #4
Hover
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door Waveglider
jebent hem dus al beu ?

spijt dat te moeten horen , maar je zal er wel een leuke prijs van krijgen denk ik, 650 mag zeker geen probleem zijn...
Hoi Waveglider, nee... niet echt beu, de belangrijkste reden is dat ik de komende maanden het wel heel druk ga hebben, ik beperk daarom m'n setup tot mijn allerliefste schatjes.

De JP-8000 klinkt uiteraard wel goed maar het is (was) niet een van m'n favoriete speeltjes.

Trouwens, ik moet je nog die handleiding van de Clavia, stuur je ff een mailtje met adres naar hover@skynet.be, dan stop ik deze binnenkort in de brievenbus (indien je niet thuis bent).
Hover is offline  
Oud 9 juni 2003, 16:32   #5
Hover
Vintage lid

HOT DEAL
OK, de eerste die vandaag toehapt mag hem omarmen.

Voor Vlamingen in de buurt kan de levering vandaag nog, (als het maar in de buurt van Sint-Niklaas is), voor m'n Nederlandse synthvrienden neem ik hem mee naar Amsterdam (hoef je niet tot in Sint-Niklaas te komen)

en dat voor de prijs van

500 EUR

Wie durft
Hover is offline  
Oud 9 juni 2003, 16:42   #6
Hover
Vintage lid

Als je hem wil dan graag hier in de thread antwoorden, prijs lijkt me aardig en eerlijk, toch. Opbieden hoeft dus niet
Hover is offline  
Oud 9 juni 2003, 17:07   #7
BananaWorld
Addicted to Music

BananaWorld's schermafbeelding

Citaat:
en dat voor de prijs van

500 EUR

Wie durft
Voor die prijs is deze jongen wel heel erg geinteresseerd. En ik woon ook nog in de buurt van het WTC, dus dat is erg handig.

Stuur me maar een pb.

De wereld in foto's ...
MadPlanetEarth.com
BananaWorld is offline  
Oud 9 juni 2003, 17:37   #8
Hover
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door BananaWorld
Voor die prijs is deze jongen wel heel erg geinteresseerd. En ik woon ook nog in de buurt van het WTC, dus dat is erg handig.

Stuur me maar een pb.
Is onderweg

Maar graag in in deze draad een definitieve toezegging, hij gaat echt weg naar de eerste die hem voor 500 EUR koopt.

Achter de schermen kunnen andere leden niet precies weten wie nou eerst was, vandaar ... gewoon in het openbaar, kan iedereen zien wie de eerste is.

Eerlijk, toch.
Hover is offline  
Oud 9 juni 2003, 18:13   #9
BananaWorld
Addicted to Music

BananaWorld's schermafbeelding

Ik wil hem van je kopen.

Morgenavond kan ik wel even langskomen.Ik wil hem natuurlijk wel even uittesten. Ik weet niet of dat daar kan, maar ik kan eventueel wel kleine boxjes meenemen.

M.v.g.
Berry

De wereld in foto's ...
MadPlanetEarth.com
BananaWorld is offline  
Oud 9 juni 2003, 18:24   #10
Hover
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik wil hem van je kopen.

Morgenavond kan ik wel even langskomen.Ik wil hem natuurlijk wel even uittesten. Ik weet niet of dat daar kan, maar ik kan eventueel wel kleine boxjes meenemen.

M.v.g.
Berry
He, da's prima, uittesten is geen probleem hoor, het hotel heeft voldoende stopkontakten om het apparaat te voeden , ik heb sowieso een hoofdtelefoon bij dus je hoeft niet perse boxen mee te brengen maar als je dat wenst, waarom niet.

Ik stuur je straks ff een PB'tje terug om een precies tijdstip af te spreken, de locatie ken je reeds.

Tot morgen alvast.

Het leven is voor de rappe , helaas voor de zonnekloppers, morgen wordt deze JP-8000 plechtig overhandigt aan BananaWorld
Hover is offline  
Oud 9 juni 2003, 22:31   #11
Waveglider
Skyglider

Waveglider's schermafbeelding

kan trouwens bevestigen dat ie in prima staat is .. is trouwens nog van mij geweest dus je hebt niks te vrezen...

gefeliciteerd met je aankoop en bedankt Hover om die manual in mijn bus te gooien, kwas spijtig genoeg net uit voor een avondje cinema... mischien een andere keer ofzo

groetjes
Waveglider is offline  
Oud 9 juni 2003, 22:57   #12
Hover
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door Waveglider
kan trouwens bevestigen dat ie in prima staat is .. is trouwens nog van mij geweest dus je hebt niks te vrezen...
De JP-8000 blijft alvast in de familiekring

Enne WaveGlider, veel leesgenot
Hover is offline  
Oud 9 juni 2003, 22:58   #13
Hover
Vintage lid

Ik was het bijna vergeten
Hover is offline  
Discussie gesloten

Synthforum » Marktplaats » Te koop/ruil aangeboden

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie: