Ik vraag het nog maar eens keertje misschien zijn ze boven water gekomen heb je iets van die ouwe tapes van jou uit de jaren 90?
Mijn broer heeft nog een aantal tapes uit de jaren 90 liggen, die ga ik binnenkort beluisteren of het nog af te spelen is, ook nog een aantal begin cd-roms met stukken. En nog een partij stukken die ik kwijt ben sinds de vorige harde schijf is gecrashed. Ga dit in het Hemelvaartsweekend ophalen bij hem, de vrijdag na hemelvaarr ben ik vrij.
En dit is de installatie met Ome Phooch erbij ten tijde van Micro Macro. De installatie was:
Roland EXR5, Yamaha CS1X, Yamaha PSS480, Yamaha DX200, Boss BR1180CD, Behringer Xenyx1202
Phochos
Wat ik me altijd heb afgevraagd is:
Hoe kwam je in godesnaam aan dat Nasa Space Shuttle trainingspak? Was dat niet alleen voor insiders werknemers van de Nasa?
Wat ik me altijd heb afgevraagd is:
Hoe kwam je in godesnaam aan dat Nasa Space Shuttle trainingspak? Was dat niet alleen voor insiders werknemers van de Nasa?
Dat was een gewoon pak wat ik gekocht had en het embleem kwam van de NASA, had mijn broer meegenomen uit de U-States Nights.
da's altijd zo, als je keer op keer vertaald dan komt er heel iets anders uit...
een beetje zoa's vrogger op'n kleutuhskool met dat spel dajje mos fluuster'n in't oor van oe naaste en dat't dan de kring rond ging en dat de loatste dan hullemoal iets anders hoorde...
Over there we have some very naughty hyenas eating rubbish...
een beetje zoa's vrogger op'n kleutuhskool met dat spel dajje mos fluuster'n in't oor van oe naaste en dat't dan de kring rond ging en dat de loatste dan hullemoal iets anders hoorde...
kijk en daar gaat het dan ook meteen fout met Nederland; in de VS doen ze dat vast niet op school en dus vertrouwd de hele natie Fux-news als die zeggen dat GB de nieuwe president is of dat OBL een gemeenste meneer ter wereld is
heb ik nog nooit gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn:
Links: Dit is een test
Recht: Dit is een test
hmm, zo te zien zijn ze uit fase en ik zie het voordeel van stereo-typen ook niet helemaal in; het is twee keer zo veel typ werk en twee keer zoveel lees werk...