nou , ik vindt het nog een beetje te vroeg om nu al af te sluiten.....
Ik ga zo naar bed, ben de laatste tijden erg vermoeid, komt door de diabetes. Hopelijk krijg ik over een paar maanden goede medicijnen hiervoor zodat alles weer wat beter mag gaan.
Welterusten vanuit een donkere W.A.H.-Studio in Den Haag.
Ja, kun je wel lachen, maar voorheen gaf zandkloot meteen zo'n balk als ik hem had gekopieerd van zandkloot naar synthforum, maar dat doet hij dus niet meer.
Het is zaterdag, dan ben je toch altijd al thuis.
Ben je niet te ziek om mu-ZIEK te maken dan?
Kijk maar uit dat de controlerend geneesheer niet mee leest.
ik kan het toch ook? kijk, een slimme phooch had mijn post ff nader onderzocht door hem te quoten en te zien hoe het allemaal in elkander stak nutuulk...
maar enfin... zullen we het nog 1x uit leggen dan? ...hier gaan we dan:
we copieren gewoon de link uit de adresbalk die we bovenaan op onze soundcloud pagina zien...
dan gaan we naar het synthforum waar we onze nieuwe post aanmaken en dan gaan we op het icoontje klikken...
en dan plakken we de link in, we klikken op onze [Opslaan] button en nu zien we onze track als een grote wave dinges in onze post staan...
Over there we have some very naughty hyenas eating rubbish...
ik kan het toch ook? kijk, een slimme phooch had mijn post ff nader onderzocht door hem te quoten en te zien hoe het allemaal in elkander stak nutuulk...
maar enfin... zullen we het nog 1x uit leggen dan? ...hier gaan we dan:
we copieren gewoon de link uit de adresbalk die we bovenaan op onze soundcloud pagina zien...
dan gaan we naar het synthforum waar we onze nieuwe post aanmaken en dan gaan we op het icoontje klikken...
en dan plakken we de link in, we klikken op onze [Opslaan] button en nu zien we onze track als een grote wave dinges in onze post staan...
Sorry 6, was ik helemaal vergeten, wellicht toch een vorm van hersenrot??