Wat ik zelf aan het origineel leuk vind is dat rond 1:40 de basslijn dat lekkere randje reverse reverb heeft. In jouw versie zit meteen vanaf het begin veel meer hoog (swooshes/hits/hats/cymbals hoe je het wilt noemen

) rond de basslijn dus hoor ik het in ieder geval niet terug. Misschien even een paar bars wachten met het introduceren daarvan om eerst even de basslijn te laten pompen in de intro?
Verder lekker thema rond 3:00. Het origineel is wat zweveriger, maar ik hou wel van een beetje uplifting. Groot was ook de teleurstelling toen rond 4:00 de climax moest komen en dat best tegenviel. Nu ga ik mezelf niet de super-trance-producer noemen maar een paar kleine tipjes voor de climax (en de meeste zijn afgezaagd of zul je al wel weten denk ik

):
- laat het thema van 3:00 even terugkomen op het moment moment! Wellicht met nog net ff een extra layertje erbij voor extra agressie.
- Je hebt een lekkere breakdown gebouwd vlak voor de climax. Als je ervoor zorgt dat je mastervolume nog net een paar dB zakt vlak voor de clmax terugkomt komt hij extra hard. Misschien heb je dit al gedaan (ook te zien aan de golfvorm van soundcloud) maar het kan nog extremer.
En voor de rest van je nummer:
- Een fade-in als intro? Gedurfd, en zeker niet mijn ding.
- Veder de grootste tip: zeker niet te veel veranderen!

Het klinkt nu al erg lekker!
Groet, Alex.
P.S. Ik zit niet zo vaak op SF dus als ik iets moet verduidelijken PB dan ff