Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20 mei 2003, 22:31   #1
renehelmig
Radiophonic

renehelmig's schermafbeelding

DX7IID voor weinig
hee hallo,

wilde graag een Cs1x hebben maar krijg die met geen mogelijkheid geruild voor mijn mooie fijne DX7IID.
Daarom verkoop ik hem maar zodat ik de CS1X kan kopen.

Mijn DX7IID is in zeeg goede werkende en uitziende staat. Je krijgt er het boek 'Complete DX7II' door Howard Massey bij, dit is een dikke pil van 400 bladzijdes waarin de dx7II tot in de puntjes wordt uirgelegd zodat je weet hoe je hem kan programeren. Als je hem uit heb maken ze je echt niks meer wijs

Ik vraag er 250 euro als richtprijs voor.

Ik woon in Maastricht en je kunt altijd ff langskomen om hem te bekijken/beluisteren.
Ruilen voor een andere soortgelijke synth kan ook!

Oh ja, ik zal voor de koper een cd branden met een paar duizend patches voor de dx7II

Groeten,
Rene

Our battle, our struggle, is to create art. Our weapon is the moving picture. Because we have the moving picture, our paintings will grow and recede; our poetry will be shadows that lengthen and conceal; our light will play across living faces that laugh and agonize; and our music will linger and finally overwhelm, because it will have a context as certain as the grave. We are scientists engaged in the creation of memory... but our memory will neither blur nor fade.
renehelmig is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2003, 23:40   #2
- -
Vintage lid

dat komt omdat je je niet aan je afspaken houd.
vorige keer hebben we een deal gesloten omtrent je polysix wat niet doorging opeens omdat je van gedachten was verandert. Nu zou je afgelopen maandag al langsgekomen zijn om te ruilen.
Ik wil wel ruilen, tis een goede ruil, maar wat hebben mensen aan iemand die zich niet aan z'n woordt houd?
- - is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2003, 09:27   #3
renehelmig
Radiophonic

He ook hier

Ik zou maandag willen langskomen maar daar heb ik geen respons op gekregen. Ik kreeg alleen jou mailtje waarin stond dat ik de trein moest pakken naar den bosch of nijmegen(op de rest van de vragen uit mijn mail kreeg ik helemaal geen antwoord, zoals de staat van de synth en de to host kabel enzo). Hieruit kan ik niet opmaken of het jou uitkwam/ waar je woonde.
Dan kan ik toch ook niet raden dat het je uitkomt en dat ik weer ff moet mailen om een afspraak te maken. en ik wist echt niet meer dat ik met dezelfde persoon te maken had als van die polysix, ik bewaar die mails niet lang en heb ondertussen een nieuwe compy

En dat van die polysix: Ik wilde echt niet gaan reizen omdat de six gewoon een slag meer waard was en ik er geen moeite voor wilde doen.

Ik hou me altijd aan afspraken maar dan moet er wel duidelijkheid zijn tussen beide partijen.

Our battle, our struggle, is to create art. Our weapon is the moving picture. Because we have the moving picture, our paintings will grow and recede; our poetry will be shadows that lengthen and conceal; our light will play across living faces that laugh and agonize; and our music will linger and finally overwhelm, because it will have a context as certain as the grave. We are scientists engaged in the creation of memory... but our memory will neither blur nor fade.
Oud 21 mei 2003, 09:31   #4
renehelmig
Radiophonic

ik denk eigenlijk dat we hier te maken hebben met een fiks misverstand, niet?

Oud 21 mei 2003, 09:35   #5
STicKX
pitch

STicKX's schermafbeelding

even ter correctie, renehelmig heeft mijn MFBlite gekocht en dat ging prima hoor...

Voidsettler - gnomes tinker with time
STicKX is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2003, 10:54   #6
mono-poly
Cheff Noodle

mono-poly's schermafbeelding

ja ik heb ook nooit problemen met rene ondervonden

i don't need the gear, the gear needs me

http://www.mono-poly.nl
mono-poly is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2003, 11:58   #7
omiel
Ik heb de grootste

omiel's schermafbeelding

Ja, en ik ken geen van beide

:confused:

Alles gaat er uit! Wie maakt me los.
omiel is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2003, 15:13   #8
- -
Vintage lid

ok misverstand dan maar.
alleen vind ik t gek, ik hoorde niks meer van je.

nee, er zit geen to-host kabel bij.
Oud 21 mei 2003, 15:33   #9
Slipperman
Rooibosje iemand?

Slipperman's schermafbeelding

<moderator modus>
Tja ermm moet dat nu perse hier uitgevochten worden ?

</moderator modus>

We Can't Dance - the Dutch tribute to Genesis | Website | Twitter | Facebook | Soundcloud |
Ning
Slipperman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2003, 15:38   #10
Digimod
Really cool stuff

Digimod's schermafbeelding

off topic hee slip wie is die man achter de naam tony banks ???
Digimod is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2003, 15:42   #11
- -
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door Slipperman
<moderator modus>
Tja ermm moet dat nu perse hier uitgevochten worden ?

</moderator modus>
nee, maar als mensen iets te koop aanbieden of ruilen of wat dan ook, en dat gaat niet goed, kapotte spullen verkopen of andere zaken zoals dit, mogen andere forumleden wel weten hoe dat gaat, zijn ze vast gewaarschuwd.
Oud 21 mei 2003, 22:42   #12
renehelmig
Radiophonic

oke nu nog beschuldigen ook!

Geachte heer Phase:

Niet net doen of die cs1x goud is en dat je maar eisen kunt stellen en nergens moeite voor hoeft te doen.

Ik wil een polysix ruilen voor de cs1x en je doet net of jij water bij de wijn moet doen en het mindere eind van de deal hebt, het is nog al een verschil in richtprijs(tussen polysix en cs1x) waar we mee te maken hebben en dan wil ik geen moeite hoeven doen om hem te ruilen vanwege dat prijsverschil (m.a.w. jij zou hem moeten ophalen).
Maar toch, ik ben bereid p, halverweg ergens ruilen (meer water bij de wijn from my part) en het loop stuk om een of andere reden die ik ben vergeten. Het zal wel het feit zijn geweest dat je me steeds aan het lijntje hebt gehouden.

Later biedt ik mijn bijna gehele setup aan waar ik toen zo'n 800 euro aan had besteed en je biedt me slechts een lullig bedrag ervoor(+/-450 euro of zoiets) en daar moet ik dan blij mee zijn of zo.

Nu wist ik niet dat ik met jou te maken had toen ik de DX7IID aanbood, en biedt vervolgnes aan naar je toe te komen om de cs1x te ruilen voor de DX7 en bood zelfs aan om op maandag te komen omdat ik dan vrij heb als dat uitkwam(naast dit aanbod vroeg ik hoe de staat was, of er een to host kabel bij zat en een manual en waar hij woonde). Respons van Mr. Phase:

"met de trein naar Den Bosch, Nijmegen of Ravenstein is t makkelijkst.
ik heb de cs1x sinds december.
er zit geen manual bij, maar heb wel alle manual gedownload."

en hieruit moet ik opmaken dat ik maar langs moet komen of zo.

Ik ben wat het betreft het ruilen/kopen/verkopen van spullen zeer gemakkelijk en zeer maar dan ook zeer bereid om dingen te doen. Ik ben hier ook altijd even netjes en eerlijk in en wens vervolgens niet zwart gemaakt te worden.

Aan de heren moderators:
Excuses voor het offtopic verhaal wat ik hier heb gepost maar het zat me erg dwars.

Groeten,
Rene

P.s: Bedankt SticKX en Mono Poly voor het indirect onderbouwen van mijn verhaal!

Oud 21 mei 2003, 23:29   #13
- -
Vintage lid

tjee, dan doe je t toch niet, als je t niet wil?

het is alleen je eigen voorstel,
jij wil een cs1x ruilen voor een polysix later een dx7, tot 2 maal toe dus.
ik vind een cs1x een fijn bakkie hoor, zeer goeie arpeggio, ookal is ie minder waard.
het is ook zeker een goede ruil, maar ik had je gezegt bij beide keren dat je en zelf zou moeten ophalen.
dat vond je ok, want je had een ov-jaarkaart.........en je wilde weten hoe je ongeveer moest reizen.

over dat bod: was zonder polysix, je had al wat spulletjes verkocht en het ging om een kapotte poly800 toch?

sluit geen deals die je later niet wil doen, of waar je denkt dat je erop achteruit gaat, das vervelend voor een ander waarmee je een deal sluit.
ik heb er gewoon een hekel aan als mensen zich niet aan hun afspraken houden, daar gaat t hier om.
Oud 22 mei 2003, 00:01   #14
renehelmig
Radiophonic

waar het allemaal op neer komt is onduidelijkheid en het feit dat ik vind dat er bij een deal effort van beide kanten moet komen, dan neem ik veel voor lief.
Dit is nooit het geval geweest en ik heb constant het gevoel gehad dat ik aan het kortste eind trok(en dan heb ik het zeerzeker niet over geld want dat is ondergeschikt). Dit heb ik bij al mijn deals nog nooit mee gemaakt.

Ik heb ook verder geen zin meer in dit gelul en ben er wat mij betreft klaar mee.

Groeten,
Rene

Oud 22 mei 2003, 00:14   #15
- -
Vintage lid

Citaat:
Origineel geplaatst door renehelmig
Ik heb ook verder geen zin meer in dit gelul en ben er wat mij betreft klaar mee.

ik ook, veel succes verder met t ruilen verder
Oud 22 mei 2003, 03:42   #16
bambamstudio
Gearjunkie!

bambamstudio's schermafbeelding

Dit hadden jullie ook per mail en pf PB kunnen doen.
Maar ik snap het wel.....

Ik geef cursussen en workshops Cubase, Maschine muziekproductie en DJ: Klik hier voor meer info
bambamstudio is offline   Met citaat reageren
Reageren

Synthforum » Marktplaats » Te koop/ruil aangeboden

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten