Ik heb sinds kort een mpc(2500) en cubase 6 nu was mijn vraag wat jullie ervaringen zijn met deze combinatie en of het uberhaupt wel mogelijk is deze te combineren
Waarom zou dat niet kunnen ?
Als jij een geluidskaart hebt met minimaal een mono ingang hebt dan moet dat geen problemen opleveren.
Routing/inputs in cubase goed instellen, mpc syncen met cubase dmv midi kabel en gaan.
Ik adviseer je om de handleiding van beide apparaten goed door te lezen.
Het maakt bij cubase (of ieder ander programma wat in staat is om geluid op te nemen) niet uit wat en hoe je er geluid instopt. Zolang cubase (of ieder ander programma wat in staat is om geluid op te nemen) maar goed overweg kan met de geluidskaart die je gebruikt. Je kan net zo goed een mixer met een microfoon aansluiten en armscheetjes opnemen. Maar in jouw geval dus de audio outputs van je mpc. En zoals boelie025 al zei, handig is om je mpc gelijk te laten lopen met cubase door de sequencer van de mpc het tempo te laten volgen van cubase door middel van een midi kabel van je computer naar de mpc. Of via usb is dat mogelijk is bij de mpc 2500.