31 januari 2012, 00:33
|
|
|
Lintage Vid
|
Oorspronkelijk geplaatst door Tom 32
|
Dat ligt eraan wat je wilt.
I heb allebei en ik gebruik allebei.
Ik heb de iO Dock en dat werkt meestal prima, behalve daar waar sysex en rol speelt, want dat weigert de iO Dock te verzenden. Met de camera Connection kit en een simpele 2x2 interface werkt dat wel.
|
Thx. Ik had dat sysex gedoe al gelezen. Maar Alesis brengt ook nieuwe docks uit zag ik hier. Misschien dat het daar wel werkt.
Voordeel van een dock vind ik wel dat wat netter 'staat', nog een interface erbij etc. zucht.
Aan de andere kant, als je een interface met 2 midi in/outs neemt, kan de ipad ze dan gelijkertijd gebruiken? Zou wel tof zijn voor sequencer apps enzo ..
|
|
|
|
31 januari 2012, 09:26
|
|
|
Ik heb sinds vrijdag ook een IO Dock, maar tot nu toe alleen maar problemen! Daarna de dock ge-update naar OS 1.07 en de Ipad2 van IOS 4.x naar IOS 5.01, maar nog zonder resultaat. Geen audio of midi connectie, als je op internet zoekt kom je aardig wat mensen tegen met dezelfde problemen. Het is nu alleen maar een erg duur laadstation...
Het schijnt aan de software van Alesis te liggen, dus hopelijk komt er snel een nieuwe update. Iemand anders dezelfde problemen?
|
|
|
|
31 januari 2012, 09:40
|
|
|
Vintage lid
|
Shit, heb ik ook een iPad, kost die animoog al weer € 23,99...
Beste prijsstijging, van 79 cent even geleden...
|
|
|
|
31 januari 2012, 11:16
|
|
|
animoog is wel de leukste app en klinkt fantastisch!
exhibitionist gearslut posse
|
|
|
|
31 januari 2012, 11:35
|
|
|
Vintage lid
|
Oorspronkelijk geplaatst door teknoid
|
animoog is wel de leukste app en klinkt fantastisch!
|
Hoor ik inderdaad vaker. Heb al de iMS-20 (hoewel ik een echte heb staan). Leuk ding, vooral in combinatie met de sequencer en het versturen van gate en pitch met de kaosspad!
Die Animoog zal ik nog wel kopen. Als ik meteen 23 euro kostte was het psychologisch minder zwaar geweest denk ik.
Dan nog een mididock met fatsoenlijke uitgangen (audio en midi).
Werkt de video out een beetje lekker op de Alesis IO dock? Ik wil films op de beamer kijken...
|
|
|
|
31 januari 2012, 11:40
|
|
|
Lidl
|
Is die dure Animoog niet uitgebreider (en de goedkope een teaser?)
|
|
|
|
31 januari 2012, 12:16
|
|
|
Lintage Vid
|
Oorspronkelijk geplaatst door Bauhaus
|
Ik heb sinds vrijdag ook een IO Dock, maar tot nu toe alleen maar problemen! Daarna de dock ge-update naar OS 1.07 en de Ipad2 van IOS 4.x naar IOS 5.01, maar nog zonder resultaat. Geen audio of midi connectie, als je op internet zoekt kom je aardig wat mensen tegen met dezelfde problemen. Het is nu alleen maar een erg duur laadstation...
Het schijnt aan de software van Alesis te liggen, dus hopelijk komt er snel een nieuwe update. Iemand anders dezelfde problemen?
|
En hij is 160 euro.
Op de volgende site staat een overzicht van de audio interfaces die compatible zijn met de camera connection kit (wel op basis van os 4.2 en niet 5.x)
http://iosmidi.com/devices/
Dus in ieder geval voor wat betreft de prijs zijn er heel wat goedkopere opties.
|
|
|
|
31 januari 2012, 13:05
|
|
|
Vintage lid
|
Afgezien van het sysex gebrek heb ik geen problemen gehad met de iO Dock, totdat ik ging updaten.
Het update programma gaf geen bevestiging na de update, maar in de iPad zelf stond wel de nieuwe firmware vermeld. Na deze update deed de video-uitgang het niet meer. Opnieuw updaten mocht ook niet baten.
Nadat ik mijn iMac heb ontvangen heb ik de iO Dock via de Mac ge-update en dat bleek wel te werken.
Video doet het weer.
Ach, het houdt me van de straat...
|
|
|
|
31 januari 2012, 13:09
|
|
|
Vintage lid
|
Oorspronkelijk geplaatst door Tom 32
|
Afgezien van het sysex gebrek heb ik geen problemen gehad met de iO Dock, totdat ik ging updaten.
Het update programma gaf geen bevestiging na de update, maar in de iPad zelf stond wel de nieuwe firmware vermeld. Na deze update deed de video-uitgang het niet meer. Opnieuw updaten mocht ook niet baten.
Nadat ik mijn iMac heb ontvangen heb ik de iO Dock via de Mac ge-update en dat bleek wel te werken.
Video doet het weer.
|
Hoe werkt die video out? Zie je wat je op je iPad scherm ziet, of geeft ie alleen weer als je een video start, bijvoorbeeld via youtube?
|
|
|
|
31 januari 2012, 13:16
|
|
|
Vintage lid
|
Hij geeft niet alles weer.
Het moet wel in de app geïmplementeerd zitten, maar met de 'video's' app is dat geen probleem.
Youtube heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zal ik zo eens doen.
|
|
|
|
31 januari 2012, 13:23
|
|
|
Vintage lid
|
Youtube werkt prima!
|
|
|
|
31 januari 2012, 18:31
|
|
|
Vintage lid
|
Oorspronkelijk geplaatst door vinnieq
|
|
Is die dure Animoog niet uitgebreider (en de goedkope een teaser?)
|
nee, er is maar 1 animoog, er was een introductieprijs van 0,79 maar nu is dezelfde app voor de volle prijs te koop.
|
|
|
|
31 januari 2012, 18:37
|
|
|
Vintage lid
|
Oorspronkelijk geplaatst door hand klap ka
|
|
nee, er is maar 1 animoog, er was een introductieprijs van 0,79 maar nu is dezelfde app voor de volle prijs te koop.
|
Aaaaarg!
|
|
|
|
1 februari 2012, 01:17
|
|
|
Vintage lid
|
Oorspronkelijk geplaatst door nakken7
|
|
Aaaaarg!
|
Het loont om af en toe de iStore in de gaten te houden. Die Animoog heb ik bijvoorbeeld op 23/12/2011 voor €7,99 aangeschaft.
|
|
|
|
1 februari 2012, 09:11
|
|
|
Rookie with a new hobby
|
Oorspronkelijk geplaatst door Pepertje
|
|
Het loont om af en toe de iStore in de gaten te houden. Die Animoog heb ik bijvoorbeeld op 23/12/2011 voor €7,99 aangeschaft.
|
Ik hou altijd de site www.appshopper.com in de gaten.
Uitgebreide info over Apps, en inzichtelijk over de prijsveranderingen met historie.
Een zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.
Je kan je daar ook (gratis) aanmelden en zo krijg je automatisch push berichten wanneer een app afgeprijsd wordt of soms tijdelijk gratis is.
Zo heb ik al veel Apps met korting aangeschaft.
Er is overigens ook een (universele) Appshopper App, handig voor op de iPad (of iPhone).
http://appshopper.com/utilities/appshopper
|
|
|
|
1 februari 2012, 09:14
|
|
|
Mystic Loges
|
|
|
Hoe werkt die video out? Zie je wat je op je iPad scherm ziet, of geeft ie alleen weer als je een video start, bijvoorbeeld via youtube?
|
Da's voornamelijk afhankeling van je iPad. De iPad 2 kan z'n hele scherm mirrorren naar HDMI, de iPad 1 niet.
|
|
|
|
1 februari 2012, 09:48
|
|
|
Vintage lid
|
Oorspronkelijk geplaatst door Marf
|
Ik hou altijd de site www.appshopper.com in de gaten.
Uitgebreide info over Apps, en inzichtelijk over de prijsveranderingen met historie.
Een zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.
Je kan je daar ook (gratis) aanmelden en zo krijg je automatisch push berichten wanneer een app afgeprijsd wordt of soms tijdelijk gratis is.
Zo heb ik al veel Apps met korting aangeschaft.
Er is overigens ook een (universele) Appshopper App, handig voor op de iPad (of iPhone).
http://appshopper.com/utilities/appshopper
|
Wat een bizarre prijsontwikkeling voor die animoog:
http://www.appshopper.com/music/animoog
Hij heeft ook al 79,- gekost. Dat geeft me dan weer een goed gevoel. Dank daarvoor.
|
|
|
|
1 februari 2012, 09:57
|
|
|
Mystic Loges
|
|
|
Hij heeft ook al 79,- gekost.
|
Waar zie jij 79 in die tabel? Mis je niet de punt voor .79?
|
|
|
|
1 februari 2012, 10:17
|
|
|
Vintage lid
|
Oorspronkelijk geplaatst door etaoin
|
|
Waar zie jij 79 in die tabel? Mis je niet de punt voor .79?
|
Inderdaad. Weg goed gevoel.
U wordt bedankt....
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|