23 januari 2010, 09:34
|
|
|
Reaper adept
|
Nu een filmpje van een serieus(?) prototype. All them blue's blurres my vision and makes me go nightblind...
Mooi display!
Denkt te veel, doet te weinig...
|
|
|
|
23 januari 2010, 13:25
|
|
|
kijk diep in mijn ogen
|
OK,.
Ik heb genoeg grappen gemaakt over dit dinkyhet afgelopen jaar,.. was niet erg moeilijk
vanwege de marketing,.. Maar,..
Two headphones,. 2x sd,. usbstick,.. phantom power,.. hunt for the perfect pads,.. mooi scherm,.. usb-connection,.. dikke zinken doos waarmee je spijkers kunt inrammen!
Klinkt veelbelovend!
Lekker boeiend hoe t er uit ziet en of t door hoppers wordt ontwikkeld!
Lijkt me een heel werkbaar ding,. (of zeg ik "danggg"?) als t allemaal werkt en als ie ooit in de winkels komt!
Als de software geschikt is voor livesets,. dan koop ik r 1.
|
|
|
|
23 januari 2010, 13:39
|
|
|
Vanderbalman
|
Oorspronkelijk geplaatst door mario010
|
OK,.
Ik heb genoeg grappen gemaakt over dit dinkyhet afgelopen jaar,.. was niet erg moeilijk
vanwege de marketing,.. Maar,..
Two headphones,. 2x sd,. usbstick,.. phantom power,.. hunt for the perfect pads,.. mooi scherm,.. usb-connection,.. dikke zinken doos waarmee je spijkers kunt inrammen!
Klinkt veelbelovend!
Lekker boeiend hoe t er uit ziet en of t door hoppers wordt ontwikkeld!
Lijkt me een heel werkbaar ding,. (of zeg ik "danggg"?) als t allemaal werkt en als ie ooit in de winkels komt!
Als de software geschikt is voor livesets,. dan koop ik r 1.
|
Als je hiermee spijkers ergens in gaat rammen.. dan blijft er heel weinig van over.. misschien een blauw lampje wat nog brandt, maar daar is het dan wel mee gezegd..
Waarom niet gewoon een MPC.. ik zie de meerwaarde van dit ding nog steeds niet..
Vanballen
http://soundcloud.com/vanballen/sets
|
|
23 januari 2010, 13:40
|
|
|
Vintage lid
|
Hmm, dat I Phone hype gedrag bevalt me niet, maar als dit apparaat em boemt, dan is het prima toch.
|
|
|
|
23 januari 2010, 13:54
|
|
|
Reaper adept
|
Wat ze, zoals het er nu naar uitziet, goed hebben gedaan is het combineren van de draagbaarheid (battery-powered) van de MPC 500 met de gebruiksvriendelijkheid van de 1000 en misschien zelfs de 2500. Ik denk dat de console het meest geschikt is voor de DJ die graag wat naast z'n vinyl live wil kunnen gebruiken. De meerwaarde voor de thuisproducent lijkt mij zeer beperkt want daar kun je pirma Ableton Live gebruiken (met dezelfde mogelijkheden en meer...). Dit geldt helemaal voor de software versie, zoals je die door Rockwilder gebruikt zit worden. Dat kan prima met Ableton Live.
Denkt te veel, doet te weinig...
|
|
|
|
23 januari 2010, 14:42
|
|
|
De BroekWapperBassenMan
|
Met zijn kerstvelichting en zo een display lijkt het me sterk dat die batterij lang kan meegaan.
Daarbij is de gebruiksvriendelijkheid via JJOS van de 1000 zelfs die van de 2500 aan het overtreffen.
|
|
|
|
23 januari 2010, 16:37
|
|
|
Learning to wiggle
|
Oorspronkelijk geplaatst door daan79
|
|
De meerwaarde voor de thuisproducent lijkt mij zeer beperkt want daar kun je pirma Ableton Live gebruiken (met dezelfde mogelijkheden en meer...). Dit geldt helemaal voor de software versie, zoals je die door Rockwilder gebruikt zit worden. Dat kan prima met Ableton Live.
|
Als je het zo stelt is alle hardware overbodig natuurlijk, met een computer kun je toch alles? Oftewel die vlieger gaat niet op.
Luister, dit apparaat heeft gewoon duidelijk een hoop features die een hoop andere, vergelijkbare apparaten niet hebben. Steek bijvoorbeeld maar eens een USB stick in je MPC. Dan vraag je:"In welk gat?" juist...
Ondiepe menustructuur? Ik zeg YAY. De interface ziet er goed uit. Kun je er muziek op maken? Dat ligt aan jou, sommgen kunnen het is gebleken.
Dat er extreem veel lampen opzitten maakt geen zak uit als je ze niet aan zet, ze zitten er op OMDAT HET KAN, erg hiphop. Het hipheidsgehalte: Hoeveel mensen hebben er een MPC (bijvoorbeeld) die maar een beetje mooi staat te wezen en waar niks mee gedaan wordt? Ik weet dat het heel subjectief is, maar de Rule of Cool geeft dit apparaat zeker bestaansrecht en als ik wanneer het ding uit is genoeg centen ervoor op kan brengen ga ik hem kopen (en proberen te gebruiken).
Overigens heb ik weinig mensen horen klagen toen Roland met die SP-555 en SP-606 uit kwam. Apparaten die duidelijk ook gestoeld zijn op de MPC gedachte. Je hoort niemand zich erover opwinden.
De Kangz zijn duidelijk wat rustiger geworden (iig als er een camera in de buurt is) en ik hoop dat dit mensen helpt ze enigszins serieus te nemen. Volgens mij wordt het apparaat mede afgefikt omdat mensen zich sto(o)r(d)en aan het gedrag van die jongens een jaar geleden. Jammer dat er in business nooit geintjes gemaakt mogen worden.
|
|
|
|
23 januari 2010, 18:11
|
|
|
..no need to act ill
|
Het gedrag van deze hiphop mannen heeft er denk ik zeker voor gezorgd dat iedereen sceptisch is en ze niet zo serieus neemt.
Een alternatief voor de mpc's is gewoon goed, als je dit niks vind koop je hem niet.. simpel.
|
|
|
|
23 januari 2010, 20:16
|
|
|
Zijn er hier nu al opmerkingen aan het geven over de bouwkwaliteit... Het is een hardware-instrument en geen hamer voor verbouwingen mee te doen.  Redelijk veel zaken zijn gewoon in plastiek gebouwd en dat zegt niets over de nuttigheid en kwaliteit van de functies. Akkoord het is iets minder stevig maar voor zover ik kan zien was de MPC 60-II in de tijd ook al in plastic, de Korg Electribes in het begin ook en hoewel beperkt zeker niet afgedaan als nutteloos...
Dus het is niet omdat ze met hun bedrijf een belachelijk imago maken dat het niet meer mag van plastic cases te gebruiken.
|
|
|
|
23 januari 2010, 20:21
|
|
|
Vanderbalman
|
Oorspronkelijk geplaatst door Dietrich
|
Zijn er hier nu al opmerkingen aan het geven over de bouwkwaliteit... Het is een hardware-instrument en geen hamer voor verbouwingen mee te doen. Redelijk veel zaken zijn gewoon in plastiek gebouwd en dat zegt niets over de nuttigheid en kwaliteit van de functies. Akkoord het is iets minder stevig maar voor zover ik kan zien was de MPC 60-II in de tijd ook al in plastic, de Korg Electribes in het begin ook en hoewel beperkt zeker niet afgedaan als nutteloos...
Dus het is niet omdat ze met hun bedrijf een belachelijk imago maken dat het niet meer mag van plastic cases te gebruiken.
|
Okok.. mee eens..
Laten we het afwachten.. !
Vanballen
|
|
24 januari 2010, 00:46
|
|
|
kijk diep in mijn ogen
|
Oorspronkelijk geplaatst door Dietrich
|
Zijn er hier nu al opmerkingen aan het geven over de bouwkwaliteit... Het is een hardware-instrument en geen hamer voor verbouwingen mee te doen. Redelijk veel zaken zijn gewoon in plastiek gebouwd en dat zegt niets over de nuttigheid en kwaliteit van de functies. Akkoord het is iets minder stevig maar voor zover ik kan zien was de MPC 60-II in de tijd ook al in plastic, de Korg Electribes in het begin ook en hoewel beperkt zeker niet afgedaan als nutteloos...
|
Hee,... als je veel met je gear sleept,... zoals ik,.
Dan is t gewoon retefijn als t als een tank gebouwd is,.. En als die gast zegt dat t een zinken casing heeft,.. klinkt mij als muziek in de oren!
|
|
|
|
8 juni 2010, 10:29
|
|
|
Vanderbalman
|
Het feit dat er sinds 24 januari al niet meer gereageerd is op deze thread.. Zegt volgensmij al wel iets over het apparaat..
Vanballen
|
|
8 juni 2010, 11:15
|
|
|
De BroekWapperBassenMan
|
Ik zeg maar een ding : Vaporware.....
|
|
|
|
8 juni 2010, 12:02
|
|
|
Learning to wiggle
|
Ondertussen heb ik het geld al 4 keer bij elkaar gespaard om het vervolgens toch maar weer bij de koffieshop in te leveren teneinde mijn verdriet weg te smoren. Zo zie je maar, ik kan niet wachten.
|
|
|
|
8 juni 2010, 12:38
|
|
|
Koning, Keizer, Admiraal
|
Ik lees veel verhalen over mensen die problemen hebben om hun voorschot terug te krijgen, iemand hier mee bekent?
Gratis en voor niks.
|
Oorspronkelijk geplaatst door Boelie035
|
|
Jij mag niet in Amersfoort komen, ben ik gelijk mijn fiets kwijt.
|
|
|
|
|
8 juni 2010, 16:25
|
|
|
De BroekWapperBassenMan
|
Oorspronkelijk geplaatst door Document1
|
|
Ik lees veel verhalen over mensen die problemen hebben om hun voorschot terug te krijgen, iemand hier mee bekent?
|
Wel...hier is er een topic over te vinden : http://www.beatkangz.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=401
|
|
|
|
30 juli 2011, 00:42
|
|
|
Slager van Schiedam
|
Verkrijgbaar
Lurker
|
|
|
|
30 juli 2011, 06:32
|
|
|
Learning to wiggle
|
Zo hee da's niet weinig! Nog effe over nadenken dan denk ik...
|
|
|
|
30 juli 2011, 09:00
|
|
|
moving horizondentally!
|
Zou ik sowieso doen. Anderhalf jaar geleden terug de beat thing virtual aangeschaft en werkelijk waar: wat een brol. Dat het bij bestbuy ligt zegt ook genoeg volgenw mij.
|
|
|
|
30 juli 2011, 09:29
|
|
|
..no need to act ill
|
Ik heb de manual eens even snel doorgespit (zo gebeurd, die is flinterdun). Er staat exht amper info in over dat ding...
Paar minpuntjes die ik er uit haal:
-midi channels fixed in: 8 intern + 8 extern
-geen info over resampling
-geen info over quantize
-geen info over fx editting
Deze is ook wel erg grappig en typerend (uit de effects sectie):
'12. BLANG is not an audio effect but controls the light show on the unit. Pressing it cycles through various lighting modes.'
Hahaha :-)
Ik kreeg al weinig vertrouwen in de 'Thang' door de idiote marketing.. de manual is ook waardeloos net als de prijs.
Opeens is ook de naam Dalles Austin aangetrokken (een gladde RnB producer) om dat ding te verkopen.. die waarschijnlijk al heeft verklaard dat ding al 'jaren te gebruiken'.
Ik denk dat de kids die ook gek zijn gemaakt door de commerciele RnB en hiphop video's om een Dr.dre hoofdtelefoon te kopen nu ook voor dit apparaat gaan...
Maar goed.. die lightning effects zijn natuurlijk ook wel de bom :-)
Laatst gewijzigd door Furious5; 30 juli 2011 om 09:42
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|
Regels voor berichten
|