Oorspronkelijk geplaatst door cult45
|
Wat ga je doen dan Waz?
Ziet er inderdaad goed uit. Leuk dat het ook NL/Amsterdammers zijn. Gaan ik me een beetje in verdiepen. ik neem aan dat paypal ook gewoon kan?
|
Gaan voor ons zelf beginnen denk aan t complete plaatje. Belangrijkste van alles is de muziek, video en nog wat dingen....dat staat als een huis.
|
Citaat:
|
|
maar gebrek aan Paypal is wel een dealbreaker voor mijn.
|
eens
Ben in mijn vooronderzoek ondernemers tegengekomen die de (fysieke) distributie uit handen nemen maar wel een fee rekenen per verkochte actie. Jij stuurt iets in, zij regelen de rest.
Jij krijgt een script, script werkt op je website en alle social media, volgens mij deden zij ook met paypal en creditcard ed. zijn Amerikanen of Engelsen die dit aanbieden.
Zoiets bestaat trouwens ook in Nederland alleen betaal je vooraf, krijg je alle spullen geleverd dus moet jij je bezig houden met verzending ed en belangrijkste van alles, is duur :S
Das voor ons niet interessant, omdat wij ons primair bezig willen houden met audio/ video en wij werken op no cure no pay basis.
Zal es ff in mn favo gaan duiken, plaats wel een linkje.
Edit:
ff een snelle zoekactie levert dit op:
http://www.americart.com/
Doen aan paypal en creditcard. Je krijgt de script invoegen en werken > kosten= abbotje= 23 dollar pm= 17,54 euro pm. Goed te doen lijkt mij als je wat bekendheid hebt dus gegarandeerde verkoop.