Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15 augustus 2010, 11:42   #1
edwinemanuel
Gedeactiveerd account

electronicus gezocht voor audio-kinder-speelgoed project....
Ha hallo ik ben edwin posse uit rotterdamski.....

Ik ben eigenlijk profesioneel muzikant maar heb ook heel mn leven Elektuur gelezen dus ja mijn intresse ligt daar ook heel erg....Nu is het zo dat ik theoretisch heel goed ben maar niet zo in de praktijk.....Nu heb ik een idee voor kinderspeelgoed om op de markt te brengen alleen ik mis een elektronicus die met me in zee wil.... Ik kan nog niet betalen ...Maar ja ik werk ook vaak voor de lol en dan kijken of het balletje gaat rollen...

Het gaat om een hele simpele schakeling met een handjevol transistors en ik heb al een ontwerper in huis die als het apparaat klaar is de "skin" ( plastic omhulsel ) van het apparaat ontwerpt....

Voor een electronicus met de juiste ontwerpsoftware en ook twee rechter handen is het maar een half uurtje solderen.....Zelf ha ha heb ik twee linker handen dus....Vandaar dat ik een electronicus zoek....dus.....

( http://www.hanskievit.nl/ ) is mijn ontwerper en ha ja hij is heel profesioneel.....En maakt er dan iets moois van ...... ( hij is erg goed in de stijl ala Toy Story uit Hollywood en werkt dus in 3D )

Het concept kan ik op dit moment nog niet prijs geven natuurlijk ...... En ja het lijkt me dan ook leuk om in de toekomst natuurlijk nog een keertje samen te werken ha ha....Ik hoop van het speelgoed veel exemplaren te verkopen...... Maar ja dat is natuurlijk een beetje een gok.....

Okidoki lijkt u dit wat en ziet u wat in mijn idee?

Stuur dan het liefst een emailtje aan edwin.posse@hotmail.com Ps ha ha ja het is geen milioenen-project maar ja je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt dus ja het balletje kan natuurlijk wel gaan rollen op een moment....

toi toi toi van edwin emanuel posse...

Laatst gewijzigd door edwinemanuel; 15 augustus 2010 om 12:34