Synthforum

Mededelingen

Reactie

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15 augustus 2010, 11:42   #1
edwinemanuel
Gedeactiveerd account

electronicus gezocht voor audio-kinder-speelgoed project....
Ha hallo ik ben edwin posse uit rotterdamski.....

Ik ben eigenlijk profesioneel muzikant maar heb ook heel mn leven Elektuur gelezen dus ja mijn intresse ligt daar ook heel erg....Nu is het zo dat ik theoretisch heel goed ben maar niet zo in de praktijk.....Nu heb ik een idee voor kinderspeelgoed om op de markt te brengen alleen ik mis een elektronicus die met me in zee wil.... Ik kan nog niet betalen ...Maar ja ik werk ook vaak voor de lol en dan kijken of het balletje gaat rollen...

Het gaat om een hele simpele schakeling met een handjevol transistors en ik heb al een ontwerper in huis die als het apparaat klaar is de "skin" ( plastic omhulsel ) van het apparaat ontwerpt....

Voor een electronicus met de juiste ontwerpsoftware en ook twee rechter handen is het maar een half uurtje solderen.....Zelf ha ha heb ik twee linker handen dus....Vandaar dat ik een electronicus zoek....dus.....

( http://www.hanskievit.nl/ ) is mijn ontwerper en ha ja hij is heel profesioneel.....En maakt er dan iets moois van ...... ( hij is erg goed in de stijl ala Toy Story uit Hollywood en werkt dus in 3D )

Het concept kan ik op dit moment nog niet prijs geven natuurlijk ...... En ja het lijkt me dan ook leuk om in de toekomst natuurlijk nog een keertje samen te werken ha ha....Ik hoop van het speelgoed veel exemplaren te verkopen...... Maar ja dat is natuurlijk een beetje een gok.....

Okidoki lijkt u dit wat en ziet u wat in mijn idee?

Stuur dan het liefst een emailtje aan edwin.posse@hotmail.com Ps ha ha ja het is geen milioenen-project maar ja je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt dus ja het balletje kan natuurlijk wel gaan rollen op een moment....

toi toi toi van edwin emanuel posse...

Laatst gewijzigd door edwinemanuel; 15 augustus 2010 om 12:34
edwinemanuel is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 12:02   #2
edwinemanuel
Gedeactiveerd account

ps ps ps
best nog wel een gedoe om een electronicus te vinden die met me in zee wilt hee?

kinderspeelgoed dat vinden ze vaak weg-gegooide energie dus daar willen ze niet aan mee doen
ja of ze vragen gelijk een uurloon van 100 euro per ingesoldeerde transistor ha ha ha

waar je ze echt warm voor kan krijgen ? belloof ze 100 000 euro en laat ze een telefoon ontwerpen waar helemaal geen markt voor is en dus niemand op zit te wachten....

ja een telefoon voor chinezen met het syndroom van asperger die net gescheiden zijn en de telefoon niet durfen opnemen.... ha ha ja zoiets dus....en ja hoor dan staan ze in de rij om voor je te werken en nog een heel jaar no cure no pay ook hee?

ha ja groeten van edwin

Laatst gewijzigd door edwinemanuel; 15 augustus 2010 om 14:41
Oud 15 augustus 2010, 12:29   #3
Acidfever
There's no “I” in denial.
Moderator

Acidfever's schermafbeelding

Bericht door een moderator:
Edwin, mogelijk krijg je meer respons als je je posts was leesbaarder maakt. Dus geen enter tussen elke regel en je verhaal duidelijk opsommen. Het is maar een tip!

"He has Van Gogh's ear for music."
Acidfever is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 12:37   #4
edwinemanuel
Gedeactiveerd account

ha die klacht hoor is soms wel vaker

maar ha ja ik vind het zelf overzichtelijk hey? en ha ik ken nog iemand die zo schrijft : http://www.mickysays.com/ mickey hoogendijk in amerika......

Ja en ik kan het idee niet prijsgeven hier : want ja dan gaat gelijk iemand anders met het idee aan de haal ha ha........
Oud 15 augustus 2010, 13:24   #5
PabloDeMode
Spank!

Oorspronkelijk geplaatst door edwinemanuel Bekijk bericht
Ja en ik kan het idee niet prijsgeven hier : want ja dan gaat gelijk iemand anders met het idee aan de haal ha ha........
Helemaal waar, maar zo komen we met z'n allen met tips en tops hier te bespreken want in feite zijn we min of meer "leerlingen". Als we alles zouden weten hoeven niet zozeer onze "producten" hier te delen, en zeker als we bang zijn dat iemand anders onze ideeën "jatten".

Pro-muzikanten werken echt heel anders (vind je hier niet, geloof me, ze "wonen" in de studio) dan semi-pro/amateurs.

Veel succes met je zoektocht! Opzich heb jij een leuke idee, maar plaats ook advertenties op marktplaats, muzikantenforum, etc.

Verhuisd naar een volledig leven in Buenos Aires
PabloDeMode is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 13:35   #6
Wout Blommers
-

Ik denk dat je meer respons krijgt als je een briefje op het prikbord hangt van een technische opleiding, die over het algemeen morgen weer gaan beginnen.

En neem de tip van AcidFever over, want erg professioneel komt je oproep niet over, tenminste, ik zou er geen tijd in willen steken...

Wout
Wout Blommers is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 13:47   #7
edwinemanuel
Gedeactiveerd account

ha oke hoor : ik heb al twee pms gekregen eentje van iemand die chips ontwerpt op de pc als beroep...... dus ik ben helemaal geslaagd ha ha vandaag....maar ja sorry inderdaad sommige mensen krijgen accuut hoofpijn van mijn schrijfstijl ..... ik weet niet hoe ik het anders moet doen....
Oud 15 augustus 2010, 14:02   #8
Wout Blommers
-

Ik krijg er geen hoofdpijn van, maar het geheel komt erg 'lollig' over alsof het niet serieus bedoeld is. Tussenwerpsels als 'ha ja' en 'okidoki toi toi' geeft het idee van een veertien jarige puber die 112 zit te pesten.
Ik ga ervan uit dat je misschien wel een leuk idee hebt, maar waarschijnlijk niet het kapitaal om het uiteindelijk te produceren. Zal je bij een finaciële instelling, zoals een bank, moeten aankloppen of je Tante Alida wil schuiven? Oefen dan toch maar wat op je schrijfstijl.
Ik wil best voor je vertalen, maar ik reken meer dan € 100 per uur

Wout
Wout Blommers is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2010, 14:30   #9
edwinemanuel
Gedeactiveerd account

ha ja oke op die manier.....je zou wel eens gelijk kunnen hebben.... op die manier dus ok
Oud 15 augustus 2010, 14:41   #10
edwinemanuel
Gedeactiveerd account

en hoeveel ben ik je verschuldigt voor dit concult?
Oud 15 augustus 2010, 14:54   #11
R-ond
wicky-der-verschrikking

R-ond's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door edwinemanuel Bekijk bericht
ha oke hoor : ik heb al twee pms gekregen eentje van iemand die chips ontwerpt op de pc als beroep...... dus ik ben helemaal geslaagd ha ha vandaag....maar ja sorry inderdaad sommige mensen krijgen accuut hoofpijn van mijn schrijfstijl ..... ik weet niet hoe ik het anders moet doen....
heheeh ken dat

eristuurlijk al veel speelgoed ....wat ge circ uitbend wordt voor de wat meer mature market
nerds met kabeltjes ...volwassen toy gear

YOYO finally cs30 comminhome!!
thnx nog ; dude matana!

- tekoop ; DIV;check R-ond@synthforum !
NOW into;,... breakin-flammin-freakin-basslineshizzlewhoami;
http://soundcloud.com/groffuil/juur-...ty-22-mei-2010
You can think that you're hallucinating, but you also can hallucinate that you think..helptdatnogniet ;klik;...
http://www.babelfish.com/?aff=2075
R-ond is offline   Met citaat reageren
Reactie

Synthforum » Marktplaats » Hulp gevraagd

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten