Oorspronkelijk geplaatst door 6 trak
|
begrijp ik het nu goed; je maakt muziek om Big Meuks te kunnen vroten?
|
Nee het zit toch net even anders in elkaar.. maar het heeft wel met elkaar te maken..
niet elke keuze die ik heb gemaakt in dit leven was even vruchtbaar/goed.. uiteindelijk
krijg je dan allemaal raar gedoe....
om daar vanaf te komen (geestelijk gezien).. ben ik muziekjes gaan maken.. (nouja, dat deed ik ervoor ook al, maar nam het nooit op...)
die muziekjes begon ik op te nemen een videorecorder.. wat de stap naar youtube
weer stukkie logischer maakte, dan al die sites waar je mp3tjes dumpt..
die videorecorder werd snel een combi van een vj-computer + hdd-recorder.
youtube was toen net bezig met de eerste stappen om reclames en dergelijke onder
de filmpjes te droppen..
Dat vond ik wel een interessant iets... (niet zozeer om er rijk van te worden.. meer voor de lol ervan).. Het uitzoeken van dit alles, en de reacties testen van mensen. is leuke bijhobby.. daarbij, me eigen familie neemt me stuk serieuzer, als ik iets doet met me gedoe..
ipv alleen in de tuin zitten met een lading poppetjes...
Tegen de tijd dat ik klaar ben met mijn film.. (wat ongeveer gelijk staat aan een compleet album maken voor mensen die zich een echte muzikant noemen) Heb ik alles op orde, om clippies voor anderen te gaan maken.. lekker lowbudget / snel.. en daar zie ik dan wel brood in..
geen belegt brood ofzo.. en ook geen auto

maar hier en daar een bigmac..
Wat leer ik hiervan:
Neem dit fora.. hier vinden ze reclames vies.. op het elektron-users forum.. hoor je niemand over reclames.. (nouja 1tje op de heel veel) .. vandaar.. youtube filmpe hier.. en linkje voor de bigmac (voor degene die EN zin hebben om reclame te kijken EN die mij een bigmac gunnen)..
heel flauw gezegt.. tis zowat typisch nederlands, om erover te zeuren.. want reclame kost tijd.. en tijd is geld.. maak mijn geld niet op... hier in engeland vinden ze het "normaal" dat je geld vraagt voor je media.. en is de ruil van "een beetje tijd" voor gratis vermaak.. een stuk minder vies..
Das zegmaar in het kort, waarom je nooit mp3tjes voorbij ziet komen.. maar wel filmpjes..
en linkjes voor bigmac

.. ipv alleen het bigmac linkje..