Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12 juni 2012, 16:46   #81
154
Lid met strafpunten

154's schermafbeelding

Je doet altijd met en dan krijg je zonder de bevestiging per mail. Staat een heel verhaal in de bestelprocedure als je account een zakelijk account is als bij mij. Kan je gewoon je btw-nummer invoeren. Maar dat komt dus duidelijk niet aan bij die pipo's. Vorige keer inderdaad vooraf heen en weer lopen mailen en toen ging het wel goed. Maar maak dan geen automatisch bestelproces hiervoor als je het verder niet aan kan.. : (

prairie doggin'
154 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2012, 19:39   #82
smackos

smackos's schermafbeelding

Ik ga ook die t&fus kut Thoman boycotten
smackos is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 00:46   #83
ruuud

ik heb alleen maar goeie ervaringen met thomann. ook met communicatie. en service: ik kreeg nota bene 2 nieuwe sets patchkabels nadat ik had geklaagd dat 1 kabel in een setje dat ik had gekocht al heel snel kapot was, terwijl ze uitdrukkelijk uitgesloten worden van garantie en je zoiets in de gemiddelde muziekwinkel ook echt niet krijgt.

en uitzonderingen als i4 daargelaten, is het niveau van de gemiddelde muziekwinkel in nederland al jaren lang om te janken. na jarenlang gezeur en enorme arrogantie zijn shops als thomann voor mij een verademing..
ruuud is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 00:55   #84
Hanz
Anonieme Analogist

Hanz's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door smackos Bekijk bericht
Ik ga ook die t&fus kut Thoman boycotten
Jij koopt toch alleen maar 3e hands ouwe zooi?

...this music, it flows through me, like a kind of slippery jelly from heaven. I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...
Hanz is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 07:45   #85
smackos

smackos's schermafbeelding

owja das waar, niet nog een JD990 800 liggen ergens?
smackos is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 08:29   #86
Sequential_Tom
ɯoT ןɐıʇuǝnbǝS

Sequential_Tom's schermafbeelding

ten overvloede
Ik denk dat ik weinig meer toevoeg als ik meld dat mijn ervaringen met Thomann ook alleen maar positief zijn.
Groot bedrijf, grote schaal, dus het voordeel van massa-omzet waardoor ze de prijs zo scherp kunnen houden. Die gunstige prijzen betekenen dan ook niet dat er addertjes onder het gras zitten. Integendeel, ze zijn heel klantgericht.
Sequential_Tom is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 10:41   #87
arnomusicman
Radiation!

arnomusicman's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door 154 Bekijk bericht
Je doet altijd met en dan krijg je zonder de bevestiging per mail. Staat een heel verhaal in de bestelprocedure als je account een zakelijk account is als bij mij. Kan je gewoon je btw-nummer invoeren. Maar dat komt dus duidelijk niet aan bij die pipo's. Vorige keer inderdaad vooraf heen en weer lopen mailen en toen ging het wel goed. Maar maak dan geen automatisch bestelproces hiervoor als je het verder niet aan kan.. : (
Snap ik niet. Bij mij werkt het al jaren perfect. Ik heb gewoon een klantnummer bij ze, waaraan dan is gekoppeld dat ik een bedrijf ben. Daarvoor heb ik ze eenmalig mijn KvK inschrijving en BTW nummer (brief) ingescand moeten mailen. En klaar.
Als ik iets bestel zie ik de incl. BTW prijs. Als ik besteld heb krijg ik de ex. BTW prijs, en die wordt ook van mijn paypal account (joehoe, dat was handig dat ze dat invoerden zeg, dat scheelt dagen!) afgeschreven. Nog nooit problemen gehad met deze methode.

Arno
Rise to yourself

Synths: Alesis QuadraSynth, Yamaha CS1x, Roland R-70, Korg WaveStation SR + NS5R
Software: W7 64-bit, Cubase 7, WaveLab 7, div. VSTi's
PC: i7-920, 12GB RAM, 1x500GB+2x1TB HDD's
Interfaces: Echo AudioFire12, MOTU MicroLite
Controllers: Steinberg cc121, Frontier Design Tranzport, Behringer BCF2000
De complete setup met alle hardware: www.amps-recordings.nl.

Cursussen Cubase
Facebook
arnomusicman is nu online   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 10:59   #88
154
Lid met strafpunten

154's schermafbeelding

Nou hier werkt het voor geen meter, elke keer gezeik. Net eindelijk flapdrol Andreas te pakken gekregen en even heel duidelijk gemaakt hoe of wat. En hij zag ook wel in dat ze er een zooitje van aan het maken waren en het word nu teruggestort. Jammer dat daar zoveel ergernis voor nodig is, om hun in beweging te krijgen. Aangezien ik gewoon ook een zakelijk account bij Thomann heb is het toch allemaal niet zo moeilijk lijkt me?

prairie doggin'
Oud 13 juni 2012, 15:46   #89
Document1
Koning, Keizer, Admiraal

Document1's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door 154 Bekijk bericht
Rustig aan Document

Sorry, 2 jaar callcenter gedaan, ligt gevoelig.

Gratis en voor niks.

Oorspronkelijk geplaatst door Boelie035
Jij mag niet in Amersfoort komen, ben ik gelijk mijn fiets kwijt.
Document1 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 15:50   #90
brz
Gedearchiveerd account

brz's schermafbeelding

Bah callcenter werk, daar krijg je inderdaad een deuk in je karma van....

REPORT
brz is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2012, 15:56   #91
154
Lid met strafpunten

154's schermafbeelding

Mooi hoor, Andreas zou het meteen op de mail zetten zij hij aan de telefoon vanochtend ter bevestiging. Je raad het al...

Morgen maar weer een keertje bellen...

En np Doc, heb ook aan die kant van de lijn gezeten dus weet helaas veels te snel wanneer ik gewoon niet geholpen wordt. Het ligt niet altijd aan management of slechte richtlijnen, vaak is men ook gewoon lui of moe.

prairie doggin'
Oud 13 juni 2012, 16:17   #92
bikkel
Everything is on the One

bikkel's schermafbeelding

Yep, heb ook de loopgraven bevolkt. Je merkt alles bij zo'n gesprek. Vooral als je merkt dat iemand constant loopt te muten tijdens het gesprek en niet oplet, of simpelweg bij de eerste keer overgaan je weggedrukt wordt (meestal tussen 12:00 en 13:00, want zo'n lastige klant kun je niet hebben als je net wilt gaan eten).

Je weet ook altijd precies wanneer je de juiste aan de lijn hebt. Goede indicatie is dat iemand na drie woorden uitleggen bruut afkapt en je naar een oplossing begint te dirigeren.

Synths: Oberheim Matrix 6, Ensoniq ESQ1, Sequential Six~Trak, Waldorf MicroWave, Roland MC-202 en JX-3P, Casio CZ-3000, Yamaha DX-27S en SHS10, Korg MonoTribe
Drums en samplers: Casio RZ-1, Roland TR-626, Vermona DRM1 MKII, Jomox MBase01
FX: Lexicon LXP-15, D&R Spring Reverb II, Dynacord DR-78, Ibanez DM-1000, Boss CE-300, RPH-10 en ROD-10, EHX Small Stone, Yamaha FL-100, Melos echo
Anders: D&R Dayner, Alesis 3610, Neutrik patchbay, KRK RP-5, Roland A880, Edirol UM-880, Yamaha QY700
bikkel is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2012, 12:51   #93
154
Lid met strafpunten

154's schermafbeelding

Manmanman, we zijn wel weer heel wat weken verder, factuur netjes teruggestuurd, geld wel gekregen maar godverdegodver nog steeds geen gecorrigeerde factuur ondanks regelmatig bellen. We hebben het over een zakelijke klant en de factuur is inmiddels een kwartaal opgeschoven in de boekhouding wat een godvergeten klojo's zeg bij dat Thomann...

Voor consumenten vast leuk maar kansloos als je probeert de boekhouding een beetje ok te houden. Een klus waar ik sowieso van geniet dus bedankt Thomann voor het nog leuker maken of zoiets...

prairie doggin'
Oud 18 juli 2012, 22:09   #94
Document1
Koning, Keizer, Admiraal

Document1's schermafbeelding

Ik neem alles terug en leef met je mee.

Gratis en voor niks.

Oorspronkelijk geplaatst door Boelie035
Jij mag niet in Amersfoort komen, ben ik gelijk mijn fiets kwijt.
Document1 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2012, 22:29   #95
154
Lid met strafpunten

154's schermafbeelding

Boekhouding belasting allemaal gezeik ik heb thomann niet nodig om er nog meer een bende van te maken. En daarnaast is het fijn als winkels afspraken nakomen. Heel gek, maar op de een of andere manier ben ik daar best op gesteld

prairie doggin'
Oud 22 juli 2012, 14:33   #96
elektrovolt
åntimoderatør

elektrovolt's schermafbeelding

zit nu ook al maanden te wachten op een reactie van Thomann. Heb een paar maanden terug een set goedkope monitorstands terug gestuurd omdat het gare zooi is. gammel, en er miste van alles. In overleg teruggestuurd, maar nooit een reactie meer gekregen. nooit geld teruggezien ook. Een paar keer gebeld en elke keer een belofte. maar nee.
Zojuist maar een dringende mail gestuurd...

rot op met je gearlist
elektrovolt is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2012, 19:14   #97
vcovca
NOXGENUS
Moderator

vcovca's schermafbeelding

Ik heb het nooit zo in de gaten gehouden. Bon gewoon aan de boekhouder gegeven, die hoor ik niet klagen. Zal eens kijken als ik er eentje krijg wat er nou precies op staat..

We are Noxgenus. We are not a label, a crew, or a production facility. We are a source. Our transmissions are rare, exclusive and uncompromised. There is no scene, there is no genre. Wake up...
vcovca is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2012, 19:19   #98
154
Lid met strafpunten

154's schermafbeelding

Hangt er vanaf of je kwartaal- of jaaraangifte doet. Bij kwartaalaangifte moeten de bonnen net zo dat kwartaal zijn als de uitgaande facturen

Voor eu-btw nog lastiger, dan gaat dat via een speciale website. Maar daar heb ik gelukkig m'n boekhouder voor. En in theorie Thomann waarbij je de btw niet hoeft te betalen. Maar dat gaat verre van soepel waardoor het handiger is om gewoon btw te betalen en daarna terug te vragen. Jammer maar waar...

prairie doggin'
Oud 22 juli 2012, 20:45   #99
vcovca
NOXGENUS
Moderator

vcovca's schermafbeelding

Ah, ik doe dat laatste.

We are Noxgenus. We are not a label, a crew, or a production facility. We are a source. Our transmissions are rare, exclusive and uncompromised. There is no scene, there is no genre. Wake up...
vcovca is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2012, 20:55   #100
154
Lid met strafpunten

154's schermafbeelding

Btw buiten Nederland terugkrijgen is gedoe

prairie doggin'
Reageren

Synthforum » Marktplaats » Prijswijzer

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie: