Dit is even ter info voor mensen die nog geen pluggins hebben van fabfilter of die er pas 1 hebben en er nog eentje willen aanschaffen, zoals ik
Ik heb hier op sf niet direct hier een losse tread over gezien dus ik maak er zelf eentje aan. Het is volkomen legaal want de kortingen geven ze zelf via hun website.
De truc:
Per aanschaf van een pluggin krijg je korting op de volgende pluggin, als volgt
1e - volle pond betalen
2e - 17% korting
3e - 40% korting
4e - 45% korting
5e - 50 % kortinh
6e - 55% korting
7e t/m 10e (is nu de laatste) - 60% korting
De pluggin staan automatisch op volgorde van prijs/populariteit in je account upgrade lijst.
Als je dus via je account extra pluggins met korting wilt kopen zal de duurste de minste korting krijgen. bv:
ik heb pro-L voor volle pond gekocht en wil pro-Q en Saturn erbij hebben.
Er staat nu als volgt bij aan te schaffen software:
17 % korting op pro-Q = 149 naar 124 euro
40 % korting op Saturn= 129 naar 77 euro
Totaal dus € 201 euro. Met grote letters en uitroeptekens staat er dan
"you saved 77 euro !"
MAAR als de korting andersom zou zijn (17% op saturn 40% op pro-Q) kom je uit op 196 euro, nog goedkoper ook al is dit maar een beetje. Het gaat er dus om dat je zo snel mogelijk bij de 40% komt om je dure pluggins met de meeste korting te kopen.
De goedkoopste pluggin is Micro van 29 euro. Stel, ik gebruik die om sneller bij de 3e kortingstrede te komen, belangrijk is wel dat ik alles LOS van de rest aanschaf voordat ik de rest haal (goedkoopste eerst, duurste als laatste voor maximale korting):
17 % korting op Micro = 29 naar 24 euro
40 % korting op Saturn = 129 naar 77 euro
45% korting op Pro-Q = 149 naar 82 euro
Totaal dus € 183 euro. 18 euro extra korting en een pluggin extra ten opzichte van de standaard ingestelde website deal. Misschien is dit niks voor de normale rijkere onder ons, die gaan die extra moeite niet doen maar andere sloebers of mensen die kicken op het maken van koopjes kan dit wel leuk zijn. Ik zeg
" you save 95 euro in place from 77!"
Voor beginners kan deze constructie nog voordeliger uitpakken, als ik kijk naar de pluggins die ik heb/wil.
Voorbeeld, ik wil Pro-L, Pro-Q en Saturn hebben. Normaal kost mij dat:
Pro-L met 0% korting = 149 euro
Pro-Q met 17% korting = 124 euro
Saturn met 40% korting = 77 euro
Totaal 350 euro
Met de kortingstruc kom je uit op dit:
Micro met 0% korting = 29 euro
Saturn met 17% korting = 108 euro
Pro-L met 40% korting = 89 euro
Pro-Q met 45% korting = 82 euro
Totaal 308 euro + een extra pluggin
42 euro verdient ten opzichte van de normale kortingsactie.
Doe er je voordeel mee !
Heb je nog niks van Fabfilter en denk je dat je uiteindelijk 3 of 4 pluggins gaat aanschaffen? Koop dan als eerste de Micro, zodat je sneller bij de 40% komt.