Ik gebruik ook nanostudio incl. de 15 instrumenten slots uitbreiding en ik vind het erg lekker werken. Klank is ook goed te doen. Totaal kost nog geen 20 euro. Reason heeft mij tot nu toe over de 600 euro gekost de afgelopen jaren Met cubase zit ik ook over de 200 dus in die context is het bijna gratis.
Enige nadeel in jouw vraagis dat je maar één soort sampler en één soort synth hebt waar je zoveel instanties van kan laden in nanostudio als het prg het toelaat. Ze klinken prima, daar niet van. Ik kan er alles mee wat ik wil. Vooral samples inladen in de synth is wel een erg fijne mogelijkheid.
Voor de groovestation kan je die ielectribe pakken inderdaad, maar dan prefereer ik the real thing ivm de handson knoppen.
ik heb die soundprism pro gehaald, man, best wel vet !!!
(...)
Ik vind het in een bepaalde zin best wel revolutionair wat dit ding kan, omdat dit het eerste stukje software wat ik ken wat dit doet.
Ik gebruik SoundPrism Pro al wat langer, en ben er erg happy mee.
Fullprice is het al dik waard, in de aanbieding zeker weten!
Doet bij mij dienst als alternatieve MIDI controller, waar meer diepte in zit dan je zou vermoeden.
Mijn tip is dan ook om de youtube tutorials erbij te pakken voor de uitleg van de verschillende mogelijkheden.
Genome heb ik een tijdje geleden gekocht uit de aanbieding, maar nog niet echt gebruikt. Moet ik nog es even goed voor gaan zitten.
Ik vind tot nu toe StepPolyArp een van de allerbeste voor sequencing / als arpeggiator.
...this music, it flows through me, like a kind of slippery jelly from heaven. I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...
ja, die appshopper scheelt je toch ook weer een boel geld aan het einde van de rit.
Was een tip die ik ergens in dit topic tegenkwam 1,5 jaar geleden ofzo.
Wel maf dat die appshopper via je ios device vaak andere hits laat zien dan die op de desktopbrowser. Ook al zoek je bv op universeel.
Combi van beiden levert de beste resultaten.
de appshopper ios app gebruik ik met de wish list functie, elke keer als ik een app zie waar ik geen zin in heb om voor te betalen of als ik m te duur vind, zet ik m in de wish list van de app en dan krijg je elke keer als de prijs verandert een notificatie op je ipad. dan hoef je ook niet elke keer te zoeken.