7 mei 2012, 09:58
|
|
|
Koekjes Njam Njam!
|
Massivesynth
Hey,
Heeft iemand ervaring met http://www.massivesynth.com/ , hier kan je een paar video lessen kopen rond Massive (NI).
Dat is volgens mij wel heel handig om sneller Massive volledig te leren beheersen.
Zelf kan ik er al wat mee maar lijkt toch nog handig.
Dus mijn vraag is, heeft iemand al eens lessen gekocht daar en wat vond je ervan?
Mvg, Dubluv
|
|
|
|
10 mei 2012, 17:08
|
|
|
Vintage lid
|
ik heb hem maar snap er geen moer van veel te veel link mogelijkheden etc snap er echt helemaal niks van
|
|
|
|
11 mei 2012, 10:15
|
|
|
Preset Manager
|
Als je op youtube zoekt naar Massive tutorials kan je er ook veel vinden die je deze synth beter laten beheersen.
Ik zou dat eerst eens proberen voor je geld uitgeeft, maar waarschijnlijk was je daar zelf al opgekomen.
|
|
|
|
11 mei 2012, 10:20
|
|
|
Hard lid
|
Het is jammer dat iedereen mag posten op Youtube en er dus ook veel prutsers tussen zitten die tutorials maken waar je niets aan hebt. Ik luister eerst altijd naar het eindresultaat voordat ik het hele filmpje bekijk. Betalen voor tutorials zou ik niet zo snel doen.
|
|
|
|
11 mei 2012, 11:05
|
|
|
Met die website heb ik geen ervaring, waar ik wel ervaring mee heb is Groove3. http://www.groove3.com/str/massive-explained.html Daar heb ik de video's gekocht van Presonus Studio One. Die kerel legt dat zo goed en duidelijk uit dat ik niet geneigd ben om ooit nog ergens anders vids aan te kopen! Ik zou zijn vids over massive zeker eens checken, er zijn sample video's te zien op de site dus dan weet je ongeveer wat je krijgt. Daar ben je zéker enkele uren zoet mee.
Btw, youtoep is zooo 2005. Het enige dat je daar ziet is: alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter... En dat is dan een mening?!
Move your own mountain
|
|
|
|
11 mei 2012, 11:55
|
|
|
Sidechain everything!
|
Oorspronkelijk geplaatst door NRJay
|
Btw, youtoep is zooo 2005. Het enige dat je daar ziet is: alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter... En dat is dan een mening?!
|
Erg vreemd hoor, dmv youtube/manuals heb ik mijn DAW (vrijwel) volledig onder de knie, zonder ook maar een enkele cent te besteden aan tutorials. Volgens mij zijn er wel meer hier op synthforum die dit verhaal kunnen bevestigen.
|
|
|
|
11 mei 2012, 12:04
|
|
|
Tuurlijk is perfect mogelijk, zo ben ik ook begonnen. Maar veel filmpjes gezien met een hele hoop rommel en onduidelijke dingen in. Met die groove3 had ik alles duidelijk bij elkaar, spaart een hoop tijd uit... Ieder zn ding he.
Move your own mountain
|
|
|
|
14 mei 2012, 10:37
|
|
|
Preset Manager
|
Oorspronkelijk geplaatst door Snelkookbami
|
|
Erg vreemd hoor, dmv youtube/manuals heb ik mijn DAW (vrijwel) volledig onder de knie, zonder ook maar een enkele cent te besteden aan tutorials. Volgens mij zijn er wel meer hier op synthforum die dit verhaal kunnen bevestigen.
|
Jazeker, dat kan ik! Tevens vele synths, softsynths en ik heb zelfs gitaar leren spelen via youtube. Dus staan echt wel bruikbare tutorials op! Enter!
|
|
|
|
19 mei 2012, 17:58
|
|
|
Vintage lid
|
Wat een bullshit hier!!!. Je zoekt toch gewoon op internet naar het geen wat je niet begrijpt, en durf bijna te wedden dat voor elke issue wel iets te vinden is, zo niet op Youtube dan wel elders.
Maar mensen met het verstand van een zandkorrel zullen op het strand ook niks vinden lijkt me ; }
De kunst van muziek maken is het weg laten
|
|
|
|
19 mei 2012, 19:12
|
|
|
Youtube is your friend  ,zoveel te vinden...en kan het verhaal van snelkookbami bevestigen
|
|
|
|
19 mei 2012, 21:07
|
|
|
wat ik vaak doe met nieuwe software, ouderwets knopjes draaien!!
ik ga er dan altijd ff goed voor zitten, lekker pilsje erbij en open gewoon logic met de betreffende plugin.
Vaak laad ik dan gewoon een preset , en kijk ik wat ze precies gedaan hebben. Daar leer ik het meestal het snelste van, en ik vind dat ook beter werken. Een tutorial kan handig zijn, alleen focus je je dan zo op hetgeen ze uitleggen, dat ik het vaak weer vergeet
create the impossible
Laatst gewijzigd door shapey; 19 mei 2012 om 21:08
Reden: spelfoutjes
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|