3 mei 2012, 16:50
|
|
|
Als je al niet per mail, telefoon contact kan krijgen sta je waarschijnlijk ook voor een dichte deur als je bij hem langs gaat. De kans is groot dat hij er niet is.
Vind het vreemd dat iedereen zulke goede ervaringen met hem heeft. Als 1 van jullie hem kent en contact heeft gehad, vertel mij dan maar eens hoe jullie dat dan hebben gedaan?
Ik blijf er echt bij dat deze man niet thuis is.
|
|
|
|
3 mei 2012, 16:54
|
|
|
Always Loud!
|
in het verleden gewoon gemaild en kreeg antwoord terug en met bellen werd er ook gewoon opgenomen. Heb je hem al PM gestuurd?
|
|
|
|
3 mei 2012, 17:00
|
|
|
nog steeds lid
|
begrijp het ook niet, Martin is een doodgoeie jongen, zit geen kwaad in
heb in het verleden diverse dingen bij hem gekocht en afgehaald, geen enkel probeem
gek op geluid
|
|
|
|
3 mei 2012, 20:36
|
|
|
Anonieme Analogist
|
Ook hier prima ervaringen, al wat langer geleden, maar toch.
...this music, it flows through me, like a kind of slippery jelly from heaven. I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...
|
|
|
|
4 mei 2012, 15:30
|
|
|
Het valt mij toch op dat jullie goede ervaringen uit het verleden zijn. Over hoe lang geleden praten jullie dan, jaren??? Op het syntforum heeft hij verder laatste jaren niks aangeboden. Dus het zou verleden moeten zijn of misschien marktplaats als heden is of misschien kent iemand hem persoonlijk?
|
Citaat:
|
|
In het verleden weleens
|
|
Citaat:
|
|
heb in het verleden
|
|
Citaat:
|
|
al wat langer geleden
|
Een PM is een idee Raphie, maar heb contact met hem via marktplaats gehad.
Na betaling was er geen enkel contact meer te krijgen.
Verder zou Martin ook contact met mij op kunnen nemen.
Als iemand hem persoonlijk kent en hem kan vragen wanneer er ooit nog wat word geleverd, laat maar weten. Want denk zelf dat daar op neer gaat komen.
|
|
|
|
4 mei 2012, 15:49
|
|
|
Het lid met pit!
|
Haha....yeppp....een PM naar mij is veel handiger ja....m'n planet mailadres chck ik niet zo veel aangezien ik meerdere adressen heb(vooral m'n gmail is m'n hoofdadres).....of een simpel telefoontje en ff m'n voicemail inspreken! .....ben er gewoon hoor....weliswaar stervensdruk in m'n studio's...maar toch.....ik ben er wel;-)
|
|
|
|
4 mei 2012, 15:51
|
|
|
Het lid met pit!
|
....trouwens....als je met "nummermelding uit" naar mij belt, neem ik -nooit- op...dus altijd inspreken...je wilt niet weten hoeveel telefoontjes ik op een dag krijg met een beroep als de mijne!
|
|
|
|
4 mei 2012, 15:52
|
|
|
Mystic Loges
|
Oorspronkelijk geplaatst door SoundLover
|
|
Een PM is een idee Raphie, maar heb contact met hem via marktplaats gehad.
|
Deze snap ik eerlijk gezegd niet. Je zegt nu dat je via marktplaats iets gekocht hebt bij hem en dat hij hier al enige jaren niet meer zit. Waarom kom je dan hier over hem klagen? Is dat niet een beetje raar? Het lijkt me sowieso geen zaak voor Synthforum, maar eerder voor de geschillencommissie van marktplaats.
|
|
|
|
4 mei 2012, 16:05
|
|
|
IamPortable
|
Oorspronkelijk geplaatst door Midimartin
|
|
Haha....yeppp....een PM naar mij is veel handiger ja....m'n planet mailadres chck ik niet zo veel aangezien ik meerdere adressen heb(vooral m'n gmail is m'n hoofdadres).....of een simpel telefoontje en ff m'n voicemail inspreken! .....ben er gewoon hoor....weliswaar stervensdruk in m'n studio's...maar toch.....ik ben er wel;-)
|
Oorspronkelijk geplaatst door Midimartin
|
|
....trouwens....als je met "nummermelding uit" naar mij belt, neem ik -nooit- op...dus altijd inspreken...je wilt niet weten hoeveel telefoontjes ik op een dag krijg met een beroep als de mijne!
|
Nou, daar heeft soundlover zijn antwoord, de vraag waarom hij lang op spullen moet wachten wordt helaas niet beantwoord!
Volgens mij kan een mod nu wel een slotje hierop flikkeren..
|
|
|
|
4 mei 2012, 16:32
|
|
|
Het lid met pit!
|
:Omdat ik het gewoon veeeeeel te druk heb gehad om uberhaupt naar het postkantoor voor iets gaan...(en eerlijk gezegd weet ik niet wie Soundlover is....en ik ken toch best welaardig wat mensen van het SF)....
Dit lossen we wel ff op...heb namelijk wel al een idee wie dit is en dit gaat dan om iets van iets meer dan 3 weken geleden wat bij mij is blijven liggen in het magazijn...hoort niet...I know...maar sommige dingen schieten een mens wel eens door...heb dan ook liever dat mensen spullen afhalen bij mij...veeeeeel makkelijker.
...en zoals gezegd hoort dit niet op het SF aangezien dit buiten SF is gegaan dan...en deze jongen kan me gewoon bellen en m'n voicemail inspreken...dan weet ik er tenminste iets van zodat ik het op kan lossen.
|
|
|
|
4 mei 2012, 16:33
|
|
|
Het lid met pit!
|
....en als je mijn openbaar profiel kijkt, kun je mischien wel zien dat ik hier dagelijks te vinden ben....lang leve SF ;-)
|
|
|
|
5 mei 2012, 14:39
|
|
|
Eindelijk tenminste iets van een reactie, dat lijkt mij het belangrijkste.
|
Citaat:
|
|
Deze snap ik eerlijk gezegd niet. Je zegt nu dat je via marktplaats iets gekocht hebt bij hem en dat hij hier al enige jaren niet meer zit. Waarom kom je dan hier over hem klagen? Is dat niet een beetje raar? Het lijkt me sowieso geen zaak voor Synthforum, maar eerder voor de geschillencommissie van marktplaats.
|
Ik kon verder op geen enkele manier contact krijgen, dus vandaar dan maar hier. Dat ik geen reactie krijg via mail is raar na betaling. Hier blijkbaar wel een reactie? Dat ik hier kom navragen over ervaringen heeft blijkbaar iets geholpen. Echt actief leek Martin hier niet meer, maar goed hij is er.
Marktplaats heb ik gevraagt of er problemen met de verkoper waren en zeiden geen klachtten van de verkoper, dus wilde voordeel van de twijfel geven.
|
|
|
|
7 mei 2012, 13:01
|
|
|
Music is the World
|
Martin is heel betrouwbaar en je moet even inspreken wie je bent. Belt hij meestal binnen 10 minuten terug. Soms zijn er opnames bezig dan duurt het wat langer.
Martin Musicworld
Martin
|
|
|
|
11 mei 2012, 21:28
|
|
|
Niet vragen hoe, het was een heel avontuur, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt.
Zag uit het raam, een jongen van de Nederlandse post het pakket op zijn zij zetten en toen liet hij het uiteinde los en viel het pakket ook nog eens horizontaal vanaf een hoek van 180 graden op de stoep, alsof er een boom omviel. Vreselijk gewoon, hij kon het niet houden of hij dacht van er zit toch niks in wat kapot kan???
Ik was al lang blij dat er iets was binnengekomen en de verpakking heeft het goed gehouden.
Uiteindelijk is het dus goed gekomen.
|
|
|
|
| Discussietools |
Zoek in deze discussie |
|
|
|
Regels voor berichten
|