Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 mei 2012, 11:42   #1321
Akikaze
Japans voor Herfstwind

Akikaze's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door quifster Bekijk bericht
class compliant is een computer term, eigenlijk wil het zeggen dat je geen drivers hoeft te installeren op je computer en dat het apparaat de standaard conventies van het usb driver protocol gebruikt.

aangezien je geen drivers kunt installeren op de kronos moet hij dus de standaard conventies gebruiken, en dat wordt aangegeven als een class compliant device. Dat kun je simpel testen door de taurus op je pc / mac aan te sluiten, als die dan werkt zonder drivers te installeren is die class compliant.

Ik heb even voor je gekeken in de taurus 3 manual, maar ik vermoed dat die niet class compliant is (staat inderdaad niets over), maar je zou altijd de gewone midi ingangen en uitgangen kunnen gebruiken natuurlijk. Als je het werkend hebt dan kun de taurus sounds ook wilt aanpassen via de kronos, dan kun je dit doen door de EXT knop in te drukken van de kronos en dan de basis knoppen van de taurus even te mappen naar de knoppen op de kronos (kan in het global menu).

Dat doe ik ook met mijn hardware en met vsti's die ik vanaf de kronos bedien, dan switch ik naar die external controller mode.

Ik neem overigens aan dat je de manual gevolgd hebt met betrekking tot het configureren van de midi porten in je taurus, anders moet je dat stuk ook nog even bekijken.
Quifster, bedankt voor je hulp en uitleg. De poorten had ik inderdaad geconfigureerd. Ik lees altijd eerst de handleiding voordat ik wat doe (of vraag), maar deze keer kwam ik er niet uit. Ik dacht op deze manier mijn midipatchbay te ontlasten, maar nu de Taurus niet class compliant is, ga ik inderdaad gewoon de midipoorten gebruiken.

Mooie sounds heb je gemaakt!
Akikaze is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2012, 10:47   #1322
quifster
vst member

quifster's schermafbeelding

n.a.v. een discussie op een ander forum over hoe mensen de kronos piano's aanpassen voor hun eigen muziekstijl had ik even een klein demootje geupload van 2 new age piano's (van een soundset van 16 piano's) die ik gemaakt heb.

het zijn 2 korte new age demo's waarin ik 2 eigen piano programs gebruik.
- de eerste patch heet Magical Carpet Piano, deze heeft een 'new age reverb tail' plus een heel licht padje eronder.
- de tweede patch heet Dark Celtic Piano, waarbij de bias van de piano sound aangepast is en de sound donkerder gemaakt is. De achtergrond is een resonante choirachtige sound

The only true measure of ones talent is not a measure against the talents of others but a measurement of growth as an artist.
quifster is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2012, 11:50   #1323
Nicolas 2000
Lidl

Nicolas 2000's schermafbeelding

Je kan in ieder geval een eindje spelen! De piano's zelf kan ik niet zo goed beoordelen op de flaptop, dat zal later eens met de koptelefoon moeten.

Kijk, zo kan het dus ook.
Nicolas 2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2012, 13:33   #1324
LegolasII

LegolasII's schermafbeelding

Wederom mooie warme sfeertjes, Qui.

Heerlijk relaxed.

LegolasII is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2012, 04:11   #1325
knopsi

Erg mooi Qui! Heerlijke sounds en ontzettend bedankt om ze te delen met de community!
knopsi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2012, 11:08   #1326
marcus

marcus's schermafbeelding

Ik blijf ruzie hebben met de Karma engine van de Kronos.
Het ligt natuurlijk aan mezelf en Karma doet niet wat ik wil.

Wat wil ik:
Het arpeggiator solo geluidje Girls Wanna Have Fun - Cindy Lauper namaken.
video:
op 1.32 min.
Aan één zone in een combi wil ik deze arpegiator toewijzen. De arpegiator loopt maar over één oktaaf.
Zeg maar een soort repeater.

Op het moment dat ik denk dat het voor elkaar is en de boel opsla, doet Karma niet meer wat ik wil.
Of beter gezegd "iets totaal anders". Dus begin ik weer opnieuw, sla de boel op ... en weer hetzelfde.
En zo blijf ik lekker bezig....... Kortom: Tijd voor de hulptroepen!!!

Nu gebruik ik dit repeater-effect bij meer nummers, dus ik zit er wel om de techniek/kennis verlegen.
Ik stap over van de Triton (waar dit een koud kunstje is) naar de Kronos.
Met Karma heb ik dus nog nauwelijks ervaring. Ik mis de ordinaire arpegiator uit de Triton. Hoe kan ik Karma laten werken als een simpele arpegiator? Wie helpt mij op weg?
marcus is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2012, 11:33   #1327
quifster
vst member

Oorspronkelijk geplaatst door marcus Bekijk bericht
Aan één zone in een combi wil ik deze arpegiator toewijzen. De arpegiator loopt maar over één oktaaf.
Zeg maar een soort repeater.

Op het moment dat ik denk dat het voor elkaar is en de boel opsla, doet Karma niet meer wat ik wil.
Of beter gezegd "iets totaal anders". Dus begin ik weer opnieuw, sla de boel op ... en weer hetzelfde.
En zo blijf ik lekker bezig....... Kortom: Tijd voor de hulptroepen!!!
Ik denk dat je dit doen in firmware 1.6 van de Kronos. Daar is een bug geintroduceerd waarbij de edit buffer van KARMA niet ververst wordt als je een KARMA GE selecteert. Dus als je hem saved slaat die de oude buffer op ipv je huidige settings.

Dit kun je als volgt oplossen:
Kies een KARMA GE die je wilt gebruiken. Doe dit 2 keer !!!

de 2e keer wordt de edit buffer namelijk overschreven met de KARMA GE settings van de nieuwe GE.
Sla dan het program of combi op en selecteer een andere en ga weer terug. Als nu de KARMA GE nog steeds goed werkt kun je hem aanpassen zoals je wilt.

Het is even lastig, totdat de update uitkomt, maar dit is de workaround voor dit moment. De bug is in ieder geval opgelost voor de volgende versie.

Oorspronkelijk geplaatst door marcus Bekijk bericht
Nu gebruik ik dit repeater-effect bij meer nummers, dus ik zit er wel om de techniek/kennis verlegen.
Ik stap over van de Triton (waar dit een koud kunstje is) naar de Kronos.
Met Karma heb ik dus nog nauwelijks ervaring. Ik mis de ordinaire arpegiator uit de Triton. Hoe kan ik Karma laten werken als een simpele arpegiator? Wie helpt mij op weg?
De Triton arpeggiator zit als model gewoon in KARMA, deze kun je herkennen aan de arpeggiators die gebruik maken van het RTC model type "GV1-Gated Vel/Pat1". Bijvoorbeeld de Trance Riff 3 GE arpeggiator is 1 die uit de triton komt en aangepast is voor de Kronos.

De 2e belangrijkste parameters uit dit RTC model die het gedrag van de arpeggiator beinvloeden zij het GE type en de Gate type. Hiermee bepaal je het gedrag van de triton arp in de Kronos.

Uit de handleiding zijn dit bijvoorbeeld een paar instellingen die je kunt doen:

Citaat:
GE Type [0…3]:
1: Generated-Gated
A Note Series is created as in 0: Generated – Riff above, but only a portion of the Note Series is retriggered according to the parameters. Effects are generated based on the Rhythm Pattern as it relates to the clock source or tempo envelope. The notes themselves can be generated repetitively in several different ways, or as a sustained set of notes which is then “sliced and diced” by a selected controller value.

This can be used to simulate several types of popular techno effects, such as gating a synth pad with a hi-hat track and an external audio gate/compressor. This GE Type can also be used to simulate the Korg Triton arpeggiator, along with “Gate Type” = Vel CP, explained below.

Gate Type [0…4]
1: Vel CP - Retrigger Cluster Pattern notes with Velocity

The Cluster Pattern Grid is used to indicate which notes are to be generated from a portion of the Note
Series corresponding to the number of input notes played. In other words, the ten rows of the Value
portion of the Cluster Pattern grid allow you to specify which of up to ten notes you may have played are to be generated. If a step of the Cluster Pattern has rows 0, 2 and 4 selected, then the first, third, and fifth notes in the Note Series will be generated at that step.

What these notes actually are will be influenced by the Note Series and Input Sort settings. This can be used to simulate the operation of the Korg Triton Arpeggiator, for example. Note that filling all ten rows of each column is essentially the same as using 0: Vel above.
Als wat hierboven staat je op dit moment boven de pet gaat dan kun je het beste even mijn 2 KARMA programming tutorials op youtube doorlopen. Zeker na de 2e tutorial zou het bovenste gedeelte helemaal duidelijk moeten worden. Ik zal ze hieronder nog even posten omdat ik weet dat veel mensen niet terug lezen in deze thread.

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, het lijkt misschien allemaal ingewikkeld, maar eigenlijk valt het reuze mee als je de gedachte achter het KARMA model doorhebt.

The only true measure of ones talent is not a measure against the talents of others but a measurement of growth as an artist.

Laatst gewijzigd door quifster; 7 mei 2012 om 11:54
Oud 7 mei 2012, 23:22   #1328
quifster
vst member

Ik heb er over nagedacht, aangezien ik toch al bezig wat met het afronden van de polysix soundset leek het me wel handig om wat standaard arpeggiator patroontjes toe te voegen aan elke sound met het triton Arp model.

Daarvoor heb ik de volgende aanpassingen doorgevoerd:
- elke sound krijgt een unieke pattern in scene 1
- de meeste sounds zijn gebaseerd op de triton arp RTC model.
- elke karma scene krijgt via Switch 8 de mogelijkheid om te switchen tussen 16th en 8th noot resoluties (dus het tempo van de arp)
- er komen arpeggiators voor chord gating, baslijntjes en standaard arpeggiators voor melodieen.

Ik zal bij de release van de set een youtube video toevoegen waarin ik uitleg hoe je de arps voor elke sound of combi kan gebruiken. Waar het op neerkomt is dat je dan een KARMA GE van 1 van mijn sounds kopieert naar je combi of je eigen sound. Zo hoef je helemaal niets meer te weten van hoe je KARMA moet programmeren, maar kun je gewoon iets gebruiken wat in de buurt komt.

Ik heb even een snelle demo gemaakt waarin ik wat van de arps laat horen met de sounds uit die polysix soundset. Je hoort allemaal hele simpele Arpeggiator patterns die je eigenlijk overal voor kunt gebruiken, maar die standaard niet in de kronos 1, 2, 3 beschikbaar zijn.

Oud 8 mei 2012, 14:56   #1329
Nicolas 2000
Lidl

Zo, de hits zijn binnen handbereik met zo'n soundset. Mooi werk!

Oud 8 mei 2012, 20:01   #1330
quifster
vst member

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas 2000 Bekijk bericht
Zo, de hits zijn binnen handbereik met zo'n soundset. Mooi werk!
hehe, ja zeker met die standaard arpeggiators wordt het een stuk makkelijk. Ik heb er 32 arpeggiators ingeprogrammeerd met de herkenbare patroontjes.
Die sounds kun jij ook maken natuurlijk zodra je de polysix hebt

Oud 9 mei 2012, 09:33   #1331
Nicolas 2000
Lidl

De sounds wel, maar de arpeggio's van de echte zijn enkel up/down/updown/rnd dacht ik? Anyway, daar spelen we ons ook wel een weg doorheen.

Ik probeer ondertussen mijn nieuwe thuisstudio af te krijgen tegen de tijd dat de Polysix komt, want het is letterlijk zo dat ik mijn huidige studio niet meer binnen kan omdat er teveel gear in staat. Zonder overdrijven. Best wel genant eigenlijk, ik lijk op die mensen die 5 ton afval in hun woonkamer hebben liggen. Maar dan met synths en beperkt tot de hobbykamer.

Ik ben ondertussen aan het nadenken voor een leuk thema voor een volgende soundset. Niet om jou aan het werk te zetten, maar om je inspiratie te prikkelen.

Oud 9 mei 2012, 10:33   #1332
quifster
vst member

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas 2000 Bekijk bericht
Ik ben ondertussen aan het nadenken voor een leuk thema voor een volgende soundset. Niet om jou aan het werk te zetten, maar om je inspiratie te prikkelen.
De volgende soundset van mij is ondertussen ook al in ontwikkeling hoor , de complete soundset serie bestaat namelijk uit 4 sets.

Die 4e soundset is gebaseerd op de HD1 engine waarin ik allerlei sounds geprogrammeerd heb die gebruik maken van Vector Automation. Hierdoor gaan de sounds enorm leven en blijven continu in beweging.

Dat is weer een hele andere sound dan die van de dance georienteerde Polysix set, maar juist door eigen Vector automation patterns te maken over de samples heen van de bekende synthbakken (die standaard aanwezig zijn in de kronos als sampleset) die je dan als oscillators gebruikt krijg je die hele aparte zwevende sounds.

Dit is 1 van de sounds uit die soundset: een orchestral sound aangevuld met een choir halverwege.
hierin hoor je duidelijk dat de orchestral sounds op een dynamische manier in beweging worden gezet. Dat doe ik door een vector automation pattern te starten voor elke noot die ik aansla. Dus die bewegingen gaan door elkaar lopen in plaats van over de hele patch heen. De vectoren sturen 4 key parameters van de sound aan, waarbij binnen een bepaald tijdsverloop een een curve steeds gemorphed wordt naar de volgende positie in dat vector grid.

Oud 9 mei 2012, 17:33   #1333
marcus

marcus's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door quifster Bekijk bericht
Ik heb er over nagedacht, aangezien ik toch al bezig wat met het afronden van de polysix soundset leek het me wel handig om wat standaard arpeggiator patroontjes toe te voegen aan elke sound met het triton Arp model.

Ik zal bij de release van de set een youtube video toevoegen waarin ik uitleg hoe je de arps voor elke sound of combi kan gebruiken. Waar het op neerkomt is dat je dan een KARMA GE van 1 van mijn sounds kopieert naar je combi of je eigen sound. Zo hoef je helemaal niets meer te weten van hoe je KARMA moet programmeren, maar kun je gewoon iets gebruiken wat in de buurt komt.
@ Quifster:
Dat is helemaal geweldig. Na dit weekend heb ik even rust om het hele arp verhaal even goed door te nemen, maar alvast bedankt. Ik laat je weten of het lukt.
marcus is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2012, 19:50   #1334
LegolasII

Hallo Qui,

Helemaal geweldig, dat je ook nog die prachtige pad uit de HD1 engine,
beschikbaar stelt, waar je ons een tijdje terug al zo lekker mee hebt gemaakt. Want ik meen in het filmpje de pad al te herkennen,
die we toen allemaal al zo prachtig vonden.

Ik had even het idee, dat je hem toen voor je zelf wilde houden.
Wat ik heel begrijpelijk zou vinden, overigens. Maar ik begrijp dat die sound en een aantal andere mooie sounds bij je laatste soundset in zullen zitten. De HD1 engine soundset. Hartstikke fijn.

Ik vraag me af, hou je voor de Kronos helemaal geen gemaakte sounds van je, voor je zelf? Het lijkt wel of je al je gemaakte Kronos-sounds beschikbaar stelt aan de internationale community...

Ik heb het al eerder gezegd, ik heb hier diepe bewondering voor.
Dat doet niet iedereen, of dat doet eigenlijk niemand.
Niet op deze manier.

Grote klasse, dat je zo gul kunt zijn.

En je maakt gewoon prachtige sounds,
ik vind het een genot om er mee te mogen spelen.
En ik ga ze zeker straks volop gebruiken in combinatie met de Tyros 4.

Groetjes,
Piet
Oud 9 mei 2012, 20:15   #1335
quifster
vst member

Oorspronkelijk geplaatst door LegolasII Bekijk bericht
Helemaal geweldig, dat je ook nog die prachtige pad uit de HD1 engine,
beschikbaar stelt, waar je ons een tijdje terug al zo lekker mee hebt gemaakt. Want ik meen in het filmpje de pad al te herkennen,
die we toen allemaal al zo prachtig vonden.

Ik had even het idee, dat je hem toen voor je zelf wilde houden.
Wat ik heel begrijpelijk zou vinden, overigens. Maar ik begrijp dat die sound en een aantal andere mooie sounds bij je laatste soundset in zullen zitten. De HD1 engine soundset. Hartstikke fijn.

Ik vraag me af, hou je voor de Kronos helemaal geen gemaakte sounds van je, voor je zelf? Het lijkt wel of je al je gemaakte Kronos-sounds beschikbaar stelt aan de internationale community...
Het is altijd al mijn bedoeling geweest om de meeste sound (programs) die ik demo in de filmpjes beschikbaar te stellen. Deze pad stond vanaf dag 1 op de planning om gedeeld te worden met de kronos bezitters.

Ik weet zeker dat de HD1 sounds jouw heel erg aan zullen spreken. Die set is gericht op vectoren en het gebruik van meer standaard bread en butter sounds die via vectoren toch anders gaan klinken dan je normaal zou verwachten.

Het is zeker niet zo dat ik al mijn sounds deel overigens, ik heb er echt heel veel die niet gedeeld zijn of die getoond zijn in 1 van de videos. Zo is bijvoorbeeld de complete piano soundset niet gedeeld, en heb ik een dance soundset gereed die gebaseerd is op de sounds zoals je die in de virus ti en de roland jp8000 vindt. Ik heb die sounds gewoon nagemaakt op de kronos zodat ik ze daar via de AL-1 en wat andere modules ook tot mijn beschikking had.

Ik deel eigenlijk alleen sounds waarvan ik denk dat mensen er wat van kunnen leren als ze ze analyseren (mochten ze daar zin in hebben) en anders hebben ze er gewoon een paar hele goeie soundsets bij die anders klinken dan de sounds in de Kronos.

De echte meerwaarde van die sounds vinden voor mij plaats als ik ze gebruik in de combi mode. Ik vind het ongelooflijk wat daar uit kan komen gezien dat je gewoon 1 workstation live gebruikt. Die snelle demo van die polysix waarin ik even een combi gemaakt had met slechts 6 sounds uit die polysix soundset geven al duidelijk aan wat je voor elkaar kunt krijgen als je die materie beheerst. Ik heb de kronos stampvol dat soort combi's zitten voor eigen gebruik, waarbij elke combi eigenlijk een complete song op zich is. Dat soort dingen deel ik dus niet, omdat ik ze puur voor eigen gebruik ontwikkel.

Maar goed, sinds ik de kronos heb staat bijna alle apparatuur hier verder uit

Laatst gewijzigd door quifster; 9 mei 2012 om 20:48
Oud 9 mei 2012, 20:37   #1336
LegolasII

Hallo Qui,

Ja, de HD1-engine, daar zitten hele mooie samples in.
Ik ben heel nieuwsgierig naar, wat je daarmee gecreërd hebt.

En wat betreft die vectoren, ben ik zeker van plan om dat een beetje uit te gaan puzzelen. Dat doe ik nu ook trouwens ook al bij andere programs, gewoon kijken hoe bepaalde parameters invloed uitoefenen op het program. Daar leer je best wel van. Je moet er wèl geduld voor hebben.
Soms zit ik zo een uur menupagina's door te bladeren, voordat ik datgene heb gevonden waar ik naar op zoek ben.
Wat dat betreft vind ik het soms een monnikenwerk, als switch 1 of 2 een functie heeft in het geluid, wat me aanspreekt, om dan in het AMS van het program de switch 1 of 2, of wat voor functie dan ook, terug te vinden. Maar als ik het gevonden heb, probeer ik het ook in mijn programs toe te passen.

Ik merk al wel, dat je zelf toch nog genoeg programs en sounds over hebt, die alleen maar exclusief door jou gebruikt worden.
Dat is een goede zaak. Er moet toch wat exclusiefs overblijven.

Dus je kunt binnenkort grote opruiming houden, in je studio.
Omdat je heel veel apparaten niet meer gebruikt.

Oud 10 mei 2012, 10:36   #1337
quifster
vst member

Oorspronkelijk geplaatst door LegolasII Bekijk bericht
Soms zit ik zo een uur menupagina's door te bladeren, voordat ik datgene heb gevonden waar ik naar op zoek ben.
Wat dat betreft vind ik het soms een monnikenwerk, als switch 1 of 2 een functie heeft in het geluid, wat me aanspreekt, om dan in het AMS van het program de switch 1 of 2, of wat voor functie dan ook, terug te vinden. Maar als ik het gevonden heb, probeer ik het ook in mijn programs toe te passen.
Ja dat is iets wat enorm mist in de interface. Op zich zou het al voldoende zijn als je 1 scherm had waarin alle AMS sources die je gebruikt en waar onder elkaar getoond worden. Zodat je in 1 keer een overzicht hebt hoe je modulation matrix voor die ene sound in elkaar zit. Aangezien je op 100-en plekken een ams source kan inzetten is na de bouw van een sound of analyse niet meer te achterhalen hoe die sound nou precies in elkaar zit.

Zo'n modulation matrix AMS sources overzicht zou dat in 1 keer oplossen. Ik zal het eens aanmelden bij Korg, ik heb toch direct contact met die developers daar omdat ik ze help met het reproduceren van sommige bugs die ze dan oplossen voor de volgende versie.

Wie weet komt het er dan ooit nog eens in.

Oud 10 mei 2012, 13:30   #1338
LegolasII

Hallo Qui,

Dat is nou precies wat ik ook heb gedacht.
Waarom niet al die AMS-sources op één pagina.

Het is gewoon totaal niet overzichtelijk op deze manier.

Ja, dat lijkt me een heel goed idee dit aan te kaarten bij de developers.
Het werkt gewoon niet prettig.

Het zou super zijn, als zo'n pagina alsnog ingebouwd zou kunnen worden.
Dat je in één oogopslag ziet, wat iets doet in een program.

Misschien in een toekomstige update?
Dus toch een lijntje naar Korg...

Groetjes,
Piet

Oud 14 mei 2012, 00:38   #1339
Bartology
Big member

Bartology's schermafbeelding

Jongens, wat heb ik al weer een achterstand!!! Mooi werk Quif! Die Polysix demo op Youtube is fantastisch! Professionele sound!

... if only I had more time!!

Cya soon!

En zo denk ik erover!
Bartology is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2012, 07:53   #1340
quifster
vst member

De Korg Kronos heeft standaard niet zo heel veel geluiden aan boord die zich richten op dance muzikant. Gelukkig zitten er 9 engines in die je zelf kunt programmeren dus heb ik een aantal soundlibraries gemaakt die zich toespitsen op New Age / Ambient en Dance. Dit is de derde gratis soundset van de complete set en bevat de geluiden die gemaakt zijn met de PolySix engine.

Korg Kronos AnalogHypnotics Polysix soundset QR
32 Polysix programs voor ambient en dance music

Ik heb een video demo van een aantal programs gemaakt die je hier kunt vinden:

De soundset zelf kun je via de volgende link downloaden (de file staat onderaan de post in deze link)
http://www.karma-lab.com/forum/showthread.php?p=106289

Installeren doe je door:
- de file uit te pakken (unzippen)
- de PCG file te kopieren naar een usb stick en deze PCG file te laden naar de lokatie naar keuze. Standaard wordt deze fileset in de U-EE slots geladen. Als je hier zelf presets hebt staan moet je de set even in een andere bank laden.

Voor elke program is er een drumtrack en zijn alle 8 KARMA scenes gevuld met dance arpeggiator patterns en chord gates. Daarnaast zijn de 8 pads gevuld met de herkenbare dance akkoord progressies. Dus als je even wilt horen hoe ik de sound voor me zie kun je de pad mode activeren om de sound in actie te horen.

De geluiden bevatten de nodige truukjes voor sounddesigners. Bijvoorbeeld de volgende truukjes zijn toegepast:
- WaveShaping
- Modulation via AMS sources
- Gebruik van PCM samples van de bekende Korg Synths om de sound op te dikken
- 8 KARMA scenes met arpeggiator en chord gating patterns voor Dance muziek voor elke sound
- 8 Chord progressions voor dance music bij elke program
- Effect demo's
- And ga zo maar door

Tips en Tricks
Elk programma maakt op dezelfde manier gebruik van de switches en de ribbon.

SW1: Transpose down
SW2: Lock Ribbon
Ribbon: Cutoff and Resonance
KARMA Scenes: every scene is different

Presets
De volgende presets zitten in de soundset
Location Program Name
U-EE000 Progressive Reso Bass QR
U-EE001 Brute Subosc Bass QR
U-EE002 Yellow Road Pad QR
U-EE003 Humanatrix QR
U-EE004 Cold Forrest Lead QR
U-EE005 Computer Malfunction QR
U-EE006 Landscapes QR
U-EE007 Follow the Dark Saws QR
U-EE008 Transmission Lead QR
U-EE009 Green Glass EP QR
U-EE010 Hypnotic Signs Arp QR
U-EE011 Trance Arp Filler QR
U-EE012 Arise Ribbon Power QR
U-EE013 Icy Orange Pad QR
U-EE014 High Octane QR
U-EE015 Clicking Tripwire Arp QR
U-EE016 Station Entrance QR
U-EE017 Illusive Star Pad QR
U-EE018 Cataclysmic Arp QR
U-EE019 Kronos Superstrings QR
U-EE020 Heat Wave Arp QR
U-EE021 Hieroglyphics Pad QR
U-EE022 Scavanger Hunt QR
U-EE023 Smooth Silver Arp QR
U-EE024 Bright Sunlight Pad QR
U-EE025 Talking Artifacts QR
U-EE026 Jasmine Bottle Arp QR
U-EE027 Cold Fog Pad QR
U-EE028 Electrifying Arp QR
U-EE029 Dark Fire Bass QR
U-EE030 Magical Kingdom QR
U-EE031 The Fifth Meeting QR

Laatst gewijzigd door quifster; 14 mei 2012 om 08:06
Reageren

Synthforum » Synth Hardware » Synthesizers en synth-modules

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten