Synthforum

Mededelingen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 oktober 2011, 14:52   #21
Boelie035
IamPortable

Boelie035's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Marando Bekijk bericht
Onlangs bij Studio Lobbes geweest, prima gasten, mooie deal kunnen maken!
Mijn monitoren ook bij studio lobbes gekocht.
Prima gasten!

Bij mij was een krk monitor defect, gozer kwam binnen 3 dagen een nieuw setje brengen!
Boelie035 is nu online   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2011, 15:44   #22
Tactic
Vintage lid

Tactic's schermafbeelding

Tsja, ik vraag me af of je ook zo negatief over de prijs was geweest als de deal toen wel rond was gekomen.

Let your feeling riding over the flies (Ken Laszlo- Tonight)
Tactic is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2011, 16:37   #23
UtopiaMastering

UtopiaMastering's schermafbeelding

Mocht dat zo wezen vraag ik mij nog steeds af waarom ik zo'n achterlijk botte mail terug kreeg van Lobbes, gezien het in dat geval enkel concurrentie is? Waarom mag het factuur dan niet richting feedback om hem daar voor dezelfde prijs af te halen? Het staat immers gewoon op hun site, je krijgt in de 1e mail al te horen dat je het niet door mag spelen, waarbij mijn nekharen direct overeind gingen staan.

Daarnaast, ze hebben prijzen op hun site waar ze naar 1 mail zelfs nog onderduiken. Vreemd, daarnaast is die mail door feedback richting dynaudio gegaan, en kreeg direct een mail erna van Lobbes terug. Dwz dat de importeur contact heeft gehad met Lobbes, kan niet anders. Direct erna gingen dezelfde prijzen onder het mom van "Gigantische korting", wat ze constant elke maand weer verlengen om gezeur te voorkomen.

Je moet zelf weten waar je het vandaan haalt, ik vind Lobbes qua prijzen absoluut redelijk/top. Maar ik zal NOOIT wat bij hun halen. Daarnaast heb ik meerdere verhalen, maar dat zijn geruchten. Feedback ed (meerdere officiële dealers) kunnen hierin makkelijk praten, en kan het ook niet herleiden of het klopt. Wel vreemd dat van iedereen hetzelfde verhaal komt, en men niet negatief praten over elkaar? Iedereen tegen Lobbes?... Spookverhalen zijn geen feit, prima. Maar er zit een luchtje aan naar mijn idee.
UtopiaMastering is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2011, 16:46   #24
Tactic
Vintage lid

En bij feedback, en thomann, en i4, en studio de dijk, en de hema en de v&d is er altijd wel iemand die ontevreden is, maar om nu te zeggen dat het bedrijf niet deugt is heel wat anders.

Oud 14 oktober 2011, 17:19   #25
access1
Vintage lidl

access1's schermafbeelding

nou, is het hele systeem niet een ripoff?
access1 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2011, 19:14   #26
UtopiaMastering

Oorspronkelijk geplaatst door Tactic Bekijk bericht
En bij feedback, en thomann, en i4, en studio de dijk, en de hema en de v&d is er altijd wel iemand die ontevreden is, maar om nu te zeggen dat het bedrijf niet deugt is heel wat anders.
Ik claim dat ik een vermoeden heb, ik kan het net zo goed mis hebben. Zolang jij tevreden bent is het prima, ik was dat niet.
Oud 14 oktober 2011, 23:46   #27
Marando
Poesie!

Marando's schermafbeelding

Zo'n bedrijf als Feedback die negatief gaat lullen ober Studio Lobbes, dat is voor mij juist een reden om niks meer bij Feedback te kopen, vind dat zeer onsportief gedrag!

Feedback moet behoorlijk dikke marges maken om hun grote dure winkelpanden met veel personeel te kunnen betalen en kunnen het gewoon niet hebben dat Studio Lobbes op een andere manier zaken doet, een manier die blijkbaar werkt met lagere marges. Vervolgens is het heel makkelijk om lekker negatief te gaan doen, maar daar verlagen ze zichzelf alleen maar mee. En dan vervolgens de importeur gaan bellen en gaan janken over de verkoopprijzen van Studio Lobbes, wat voor klein kind ben je dan?

Feedback heeft gekozen om op een bepaalde manier hun bedrijf te runnen en dat moeten ze lekker zo blijven doen, ze hebben een grote naam opgebouwd, helemaal mooi. Studio Lobbes doet het anders, en voor zover ik weet gaat dat ook prima. Respecteer elkaar gewoon, beide modellen trekken zo hun eigen potentiele klanten, mooi dat we kunnen kiezen!

Echt, het laatste wat je moet doen als firma A, is firma B in een negatief daglicht plaatsen om op die manier een klant te winnen. Je moet een klant winnen door jezelf te verkopen, maak een klant blij, geintresseerd, geef hem of haar het vertrouwen dat ze geen spijt krijgen van hun aankoop, dat is goed verkopen! Een concurent afkraken is niet goed verkopen!

Ricardo zijn singel nu te koop op iTunes!
HalveGaren.nl de site voor banale, stomme, vreemde en soms geniale ontwerpen op je t-shirts

Laatst gewijzigd door Marando; 14 oktober 2011 om 23:57
Marando is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2011, 01:08   #28
UtopiaMastering

Het gaat niet direct om feedback zelf, het gaat om de wijze waarop ze met mij om zijn gegaan. Feedback is niet het enige bedrijf dat hier mee aankomt. Mayb was dat nog niet duidelijk. Verder, prima, als je een goede prijs krijgt en de service blijkbaar prima is moet je het gewoon doen. Ik zeg enkel wat mijn ervaringen zijn, en die zijn erg negatief.

Onsportief is als je mensen een asociale mail stuurt zodra men je factuur doorstuurt omdat ze er met jou niet uitkomen. Je kan feedback vanalles kwalijk nemen, maar dit was een logische zet.
Oud 15 oktober 2011, 07:00   #29
Allert
One Louder

Allert's schermafbeelding

Henk rockt.
Allert is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2011, 08:41   #30
Tactic
Vintage lid

Idd. Henk is cool.

Oud 15 oktober 2011, 09:40   #31
virkaz
Vintage lid

Dat zeg ik, action Henk, de echte van Mattel!

Nee, serieus, helemaal niets mis met Lobbes. Zeer goede en meerdere ervaringen mee.
virkaz is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2011, 10:17   #32
Niel
OPEN DIE GAIN & EQ !!!

Niel's schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door access1 Bekijk bericht
nou, is het hele systeem niet een ripoff?
kunstmatig hoge prijzen voor pioneer dj gear anyone ... ?
Niel is offline   Met citaat reageren
Reageren

Synthforum » Midi & de studio » Monitoring & versterking

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten